Skrevet 12. juli 2007 17 år Nett) Iransk politi skal for to uker siden ha varetektsfengslet 14 ekorn - mistenkt for spionasje. -VG http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150917 Klarer ikke stoppe å le :grin: Dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Men hvis det er sant, med avlytting, så gjør de nok hva som helst for å få tatt opp noe
Skrevet 12. juli 2007 17 år Neida, ekorner er søte små gnagere de, litt stressa fra tid til annen, men for det meste bare ute etter å leite fram noen små nøtter de enten direkte kan kose seg med, eller kanskje gjemme bort litt i et selvutnevnt forråd (som det hender de faktisk kan glemme hvor ble anlagt) for å spe litt på resurssene når tidene for dem og de da små barna forventes kaldere og tøffere enn nå i sommerhalvåret. Ikke tull med ekornvennene mine! (De driver ikke med spionasje, i hvertfall ikke for Iran).
Skrevet 13. juli 2007 17 år Hmmm eit Ikødn (lokalmål for Ekorn) som spion... trur eg hadde blitt gal av å høyre på opptak av lyd... "smatt smatt smatt smatt smatt...." Iran blir meir og meir useriøse i mine auge. Og om denne saken her har rot i sanninga, så bør dei alle låsast inn på lukka avdeling fort som fy.... kva vert det neste? Makrellstim steina for å ha trua eit Iransk militærskip med å svømme under og skape trøbbel for eit avdanka foristorisk ekkolodd?... *Ler seg fillete av denne artikkelen...*
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.