Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det er noen andre som er online med xbox 360 her ? . jeg er titt og ofte online spiller for det meste dirt, graw2, testdrive u, og gears of war. nick er iibi om noen vil adde meg på friends lista eller sende noen ord :)

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt å tatt meg en tur online - MEN så gjorde jeg tabben å registrere meg før jeg fikk XBOXen i hus... Dermed sitter jeg med en offlineprofil som jeg gjerne kunne tenkt meg å fått overflytta info fra, til den live-profilen. *ARGH*

Noen peil på hvordan jeg gjør det? Jeg orker ikke kjøre lange løp på 50 runder på nytt osv. liksom...

Skrevet

Mass effects kommer til og bli digg. ser bare så innmari rått ut, og særlig det med og reise rundt og gjør oppdrag og preike med folk, samt gi ordrer til m8,ne dine som dem kan være uenige i . osv osv. gleder meg vilt.

Svar på Ola sitt spørsm.

Er sannelig ikke sikker, prøv og skriv en mail til xbox live.no Eller noe, eller gå inn på siden din på xbox live. og sjekk der. :)

Skrevet

Har alltid likt Bioware sine spill (Knights of the old Republic, og Baldurs Gate-serien er jo klassikere), så forhåpentligvis blir "Mass Effect" gitt ut til en annen platform etterhvert også, når MS ikke lenger tjener stort på å ha det som en "Xbox-exclusive".

Skrevet

Ja er jo typisk microsoft. Gears of war for eks skulle kun "KUN" være til 360 men nå kommer pc versj snart. :) Ang bioware er jeg helt enig, driver og spiller Knights of the old Republic ennå jeg . ikke 2 ern for den synes jeg var dårlig i forrhold.

Skrevet
Ja er jo typisk microsoft. Gears of war for eks skulle kun "KUN" være til 360 men nå kommer pc versj snart. :) Ang bioware er jeg helt enig' date=' driver og spiller Knights of the old Republic ennå jeg . ikke 2 ern for den synes jeg var dårlig i forrhold. [/quote']

KoTOR 2 var ikke noe særlig nei, men det er det jo ikke Bioware som har stått bak heller...og det syns godt, ble utrolig skuffet over det, KoTOR er jo en hver Star Wars fan sin (våte) drøm, mens KoTOR 2 mildt sagt er et mareritt :P

Skrevet

Alle spiller forza 2 nå om dagen på 360 :P faen får vel bare se og betille det også da.

Skulle ønske dem kunne lage et KotOr spill med nyere grafikk engine og litt lenger det er min drøm:) Noe lignende mass effects bare Starwars da seff.

Skrevet

Har Xbox360, men får ikke til og koble til det helvete xbox-live :mad:

Skrevet
Skulle ønske dem kunne lage et KotOr spill med nyere grafikk engine og litt lenger det er min drøm:) Noe lignende mass effects bare Starwars da seff.

Force Unleashed har jeg tro på at kan bli meget bra, men det er (såvidt jeg har fått med meg) ikke et rollespill. Dog har de fått lov av George Lucas til å skrive om den originale Star Wars-historien litt slik at Darth Vader hadde en hemmelig "apprentice", og det er han\\hun spilleren får spille.

Skrevet
Sjekka FAQ hos XBOX ? Evt' date=' hva kan være feil? Live ID/passord? Brannmur?

Ja, Forza 2 er et must nå sikkert... Har solgt og kjøpt en del biler via auction house også. SUPERT! :D [/quote']

Du bor jo på auction, house :) away i 2 timer rofl :P Btw har du usb tastatur til 360,en det er et must om man skal skrive noe, head settet mitt gjekk til f her om dagen så får ikke brukt det :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...