Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå her og gjør klar bestillingen av de første skjortene og krusene. Det viser seg at disse vil bli nokså eksklusive siden det bare er bestilt ca. 40 skjorter og 30 krus.

For å gjøre denne bestillingen klar mangler jeg ennå kvittering fra banken på noen som ble bestilt på fredag og i helgen. Jeg ber derfor om at dere som sendte bestilling på fredag eller senere sender meg en mail med navn, adresse og bestilling slik at jeg får sendt dette av gårde så fort som mulig. (Dere som allerede har mailet meg trenger selvfølgelig ikke gjøre dette igjen)

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at mange vil være interessert. Den dårlige oppslutningen skyldes kanskje at mange er opptatt med utendørs aktiviteter om dagen og ikke logger seg inn her så ofte? Vi får tipse folk rundt omkring!

T-skjorter slites jo dessuten, så kanskje vi som allerede har bestilt, kan bestille en ny runde snart? Og kanskje bør vi ha kaffekrus både hjemme og på jobben? Flott tiltak er det nå i alle fall.

Skrevet

Pengene mine forsvant til Trainsim, men 30. juli får jeg lønning og da blir det fest med t-skjorter og krus.

Når blir neste bestilling dag?

Skrevet

Det er for tungvint å gå i banken med en giro... gammeldags og svindyrt!! Jeg betaler mine regninger vha telefonen eller internett. Går det greit, Dag? I så fall trenger jeg bare konto og beløp (var det ikke 100 kr for et krus?) og så er også jeg kjøper!

Skrevet

Nettbank fungerer utmerket, da jeg tastet inn Dag's kontonummer kom adressen hans og alt automatisk på skjermen, et par museklikk og pengene var sendt... det gjelder å følge med i tiden [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Nå ble jeg overrasket, det var jo minst 200 som viste sin interesse for dette tidligere.

Men det jo typisk da at når det kommer til kroner og øre så er det bare 1/3 av disse som faktisk er interesert, viser hvor viktig det er å kreve betaling på forhånd.

Dere som sa dere interesert, og som siden ikke bryr seg, burde latt være å gjøre dette. Synes det er vel drøyt at Dag må sette i gang bestilling og sending for 40 skjorter.

Skrevet

Ja, det er mulig. Hovedsaken er at jeg klarer å koble mailen med innbetalingen på ett eller annet vis.

Jeg vil levere bestillingen etter lunsj i dag, og vil du være med må jeg ha bestillingen fra deg i løpet av et par timer.

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med kaffe-krusene? Når kan vi forvente å motta disse? Jeg venter i spenning, og ligger i "hold" rundt postkassestativet! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

[ 03-07-2001: Endret av: Rune Nervik ]

Skrevet

Jeg vil da virkelig tro at du får disse før FS2002 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Nå er mannen som fikset dette for meg på sommerferie, og jeg vil derfor ikke mase så mye på han. Firmaet holder åpent og jeg vil vel få en telefon fra de når skjorter og krus dukker opp.

Skrevet

Hva, reiser innehaveren på ferie nå når "THE ORDER of the year has to be executed"??? [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Han kan umulig være en rendyrket flightsimmer [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] .

Enda godt å høre at firmaet holder en noenlunde beredskap slik at leveransen vår er i siget. Jeg antar selvsagt at det er t-skjortene og krusene våre som har bidratt til ferienekt for de øvrige ansatte [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] .

Kles- og kjøkkenhangarene i heimen er allerede klargjort, og postbudet har allerede ytret frempå at det er litt slitsomt å bli overfalt hver eneste gang han nærmer seg postkassen min [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] .

Her i SVG er det 26 grader i dag, og selv om kontorene våre er behagelig luftkondisjonerte er lengselen til å komme seg ut i sola sterkt økende nå på ettermiddagen...... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Så bare ta det med ro, Dag. Har ikke bruk for hverken t-skjorte eller kaffekrus i dag. Når er det shorts og en iskald halvliter som frister mest [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Ha en fortsatt fin sommer der ute!

mvh

Olav

Skrevet

quote:

Nå er mannen som fikset dette for meg på sommerferie, og jeg vil derfor ikke mase så mye på han. v

Betyr dette at du fortsatt kan ta bestillinger eller?

Jeg kom dessverre litt seint inn i denne runden. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Mvh

Stig / HSK351

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...