Christer Havnø Skrevet 20. juni 2001 Skrevet 20. juni 2001 Jeg var for ei god stund sia å kjøpte meg det spillet Kripos 2 og jeg får det ikke til, er det noen der ute som kan fortelle meg hvem det var som drepte kjæringa, det er nys før spillet går i lufta! Siter
Frank Petersen Skrevet 20. juni 2001 Skrevet 20. juni 2001 Vel Christer [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Du er ikke etterforsker i real life forstår jeg. Nei det er ikke lett det her og det er jo heller ikke meningen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hvis du går logisk frem og tenker på hva de forskjellige gir av forklaringer, så tror jeg du kommer lengere. Ikke la spillet [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] dig. Lykke til videre [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Christer Havnø Skrevet 20. juni 2001 Forfatter Skrevet 20. juni 2001 Ja ok, jeg skal prøve, men jeg kommer til å [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] på spillet! Ja ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.