Halvdan Hellenes Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Har en TrackIR 4 PRO (m/caps) jeg nesten aldri bruker som jeg godt kunne tenke meg å bytte i en CH Throttle Quadrant hvis noen er interessert? Jeg ga 1529,- for TrackIR4 PRO'n i fjor vår, men ser den nå er blitt litt billigere, så kan evt. betale noen få hundrelapper i mellom hvis Throttle Quadrant'en er i bra stand. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Til supplerende info om TrackIR 4 PRO'n så har jeg brukt den til maks. 5 flyturer tilsammen alt i alt. Her er en link til noen videoer om hvordan TrackIR 4 PRO funker og hvor nesten skummelt realistisk man kan få det når man flyr i VC med den: http://www.naturalpoint.com/trackir/videos Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Det ser ikke ut som noen ønsker å bytte. Som overskriften sier er jeg derfor interessert i å kjøpe en CH Throttle Quadrant brukt hvis noen har en til salgs. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 TrackIR'n er nå solgt. Etter å ha oppdaget den nye Saitek-yoken og at den vil komme med separat throttle/rpm/mixture-system for 2-motors fly, blir det nok den isteden for CH-quadranten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.