Ola Haldor Voll Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde mer eller mindre i "oppdrag" fra onkel og tante som gifta seg, å ta bilder og filme vielsen/taler. Endte opp med tre timer video og over 520 stills i RAW. Her er et lite knippe etter en kjapp tur for å vise noen andre kjenninger tidliger i dag.. Har brukt følgende optikk; - 50mm - 10-20mm - 75-300mm Om du skulle være i tvil, noterer jeg over bildet hva som er brukt 10-20mm 50mm 50mm 50mm 10-20mm 50mm 50mm 50mm 50mm 10-20mm 75-300mm 75-300mm 75-300mm 75-300mm 75-300mm 75-300mm Siter
Jon Are Skaar Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Tøft' date=' hvor var det hen dem giftet seg? [/quote'] Tar jeg heeelt feil hvis jeg sier Oppdal? :crazy: :whistle: Utroli lækkre bilder Helt syykt Siter
Karl R Pettersen Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Det var mildt sagt steikje fine bilder. Veldig bra taklet motlys. Kunne kanskje gått ned ett par hakk på blender på bilde #4 for å fått bruden mer i fokus, eller fokusert på henne. Var nylig i bryllup selv, og sleit med samme motlyset. Desverre turde jeg vel aldri å gå over iso 400 i frykt for støy, men ser at 800 absolutt ikke byr på noen problemer. Men ver snill å fjern siggen før paret og andre gjester får bildene, den syns jeg skjemmer litt. Siter
Johan Holmseth Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Tanta de var Fa** meg lekker :whistle: Veldig gode bilder Ola Haldor! Stilig bil Siter
Rune Barmark Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Kirka i Rennebu er bildene tatt vil jeg tro. Like bortfor Stamnan(?). Har selv vært i kirken ved to anledninger tidligere. Karl: I frykt for støy ved ISO over 400?? Ommægæd, pixel peeper! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Yes, på vei ut var de litt raskere enn man skulle ønske/tro (ref bilde fire), ikke greit når det er situasjonsbilder og ikke manisk oppstilt bare for meg. Stemmer, vielsen var i Rennebu Kirke på Voll, et par kilometer fra meg, deretter gikk ferden til Oppdal hvor 90 gjester tok gondol opp til Hovden hvor festen var. To til fire pers. fordelt på i alt sju gondoler - det tok tid.. Men tøft opplegg og bra utsikt! :grin: Siter
Stian Vaaden Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Det ligna jo mistenkelig mye på Halvor og Bjørg Elin som gifta seg? Siter
Karl R Pettersen Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 @Rune: Har ikke hatt noen bra måte å effektivt fjerne støy på før nå (Noise Ninja). Bibble som jeg brukte før, sin støyfjerning fikk folk til å se ut som plastdukker, og var rimelig misfornøyd med resultatet. Når det er sagt... Fikk "fremkalt" noen svært så støyende bilder til papir hos fotoknutsen, og det var ikke anntydning til støy lenger Så ja, det var litt ubegrunnet frykt for støy. På skjermen så det ikke like vellykket ut. Neste gang er jeg en erfaring rikere. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Det ligna jo mistenkelig mye på Halvor og Bjørg Elin som gifta seg? Kødder du? Var du òg der!? Siter
Stian Vaaden Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Jeg var ikke der nei...sa bare at det ligna på dem Men jeg kjenner dem ja...har flydd massevis på dem Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Flydd, eller falt vertikalt for så å løse ut en livsreddende fallskjerm? :grin: Men jepp, stemmer, det var et flott bryllup for BE og H! Siter
Toril Madsen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 ÅÅÅ får lyst til å gifte meg jeg også! Nydelige bilder, vakkert sted, pene mennesker, god stemning... Ahh phuu der gikk lysten det over..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.