Gjest Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Endelig, TDF igang. 3 uker med fantastisk sykling! Blir liksom ikke sommer uten Håper du synes det samme Siter
Geir Teigo Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 En av mine absolutte favoritter EDIT:Hmmm...hvordan får jeg til den youtubelinken damon tro..? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 sQz-CZvkY8k Du skal bare ha med det etter =, i dette tilfellet, sQz-CZvkY8k Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 WOW, får så lyst til å hive meg på sykkeln å sykle til oppdal hehe Faentastisk video Siter
Audun Braastad Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Blir liksom ikke sommer uten Helt enig! Var i Frankrike i fjor og fikk med meg en etappe, det kan virkelig anbefales! Siter
S H Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Blir nok til at jeg også kommer til å følge med utover ja! Men den store gløden for sykkelsporten har i grunn gått bort fra meg, etter en haug av dopingavsløringer og osv. Man kan liksom ikke være sikker på at det er "riktig" vinner, før etter alle testene osv. Det synes jeg er kjipt... Men, det blir nok en suksess i år også! Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Skal pâ VIP seter pâ siste etappen i TDF!gleder meg som bare ************* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.