Skrevet 6. juli 2007 17 år Da skulle vel nesten alle automater være vekke med untakk av denne. Alle husker vel kronespillet fra Røde Kors. Dette er for nostalgikere. Kos dere. Kronspill Kjell
Skrevet 6. juli 2007 17 år Hehe, ja den vekker minner jah Har ikke samme forhold til dagens blinkende og bråkete maskiner.
Skrevet 6. juli 2007 17 år Aj aj aj, dette var morsomt. Synd det ikke finnes noen "norske" sider med slike automater, og med "KR" beløp osv. Husker svært godt denne automat-typen, var jo disse som var morsomme!! Disse moderne med blinkende lys osv osv. er jo bare gørr kjedelige, har mange gode minner fra de gode gamle Røde Kors-automatene. Har hørt flere privatpersoner har slike stående i stua osv. , skulle gjerne ha sikret meg en av disse gode gamle - men de originale kronestykkene. Herlig! Husker mens jeg var liten (og min mormor fortsatt levde), hadde vi mange turer opp til Grefsenkollen. Vi ble nesten "bitt" av basillen (som vi sa, den gangen) siden vi fikk til en spesiell "teknikk" på noen av de tre kroneautomatene der oppe. Fikk ut den ene gevinsten etter den andre, den ene automaten var "nesten" for snill - men det var jo bare morsomt. Dog klarte vi å spille opp premien til slutt, men vi holdt på LENGE! *mimre mimre*
Skrevet 7. juli 2007 17 år Har faktisk en liggende i kjelleren, jeg da Svær og fortsatt mange kronerstykker i den, hadde glemt den jeg føre dere minnet meg på om de gode gamle dagene da jeg var i butikken når jeg var liten, får ta den opp en dag prøve den, morsomt :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.