Skrevet 5. juli 2007 17 år Snekra sammen en liten film fra denne fantastiske racing-simulatoren for en liten stund siden. Håper filmen er interessant, selvom det ikke er et fly som er framkomstmiddelet denne gang hBD8oadtzik Link til større versjon av filmen Hadde vært hyggelig med en kommentar
Skrevet 6. juli 2007 17 år Forfatter Var visst ikke store interessen for filmen her... Er ikke helt fornøyd med filmen selv, men la den ut i tilfelle det var noen som kjedet seg i det dårlige været vi hadde her i sør.
Skrevet 6. juli 2007 17 år Ålreit film =) Ikke helt min stil innen musikk, men helt ålreit. Hvilket spill er dette? Er på jakt etter et så noen lunde realistisk bilspill med multiplayermuligheter. Har TOCA RaceDriver 3, men det er det ikke så mange andre som har, tydeligvis.
Skrevet 7. juli 2007 17 år La ikke merke til tråden før nå, men jeg må innrømme at interessen for bilspill, ble litt mindre etter jeg fikk sertifikatet, og bare kan gå ut døren hvis jeg vil kjøre bil Det er selvfølgelig ikke helt det samme å kjøre på Ring 3 som det er å kjøre på en F1 bane, men det er vel ikke så mye bedre når du gjøre det i et spill heller.
Skrevet 7. juli 2007 17 år Ein bra film frå eit meget bra spel. Sakna litt motorlyd i starten, men det kom seg på slutten. Dette er eit av dei mest realistiske bilspela eg har prøvd.
Skrevet 7. juli 2007 17 år Ikke frist meg pâ den mâten!Men det var en bra film!!! [size:8pt]nâ mâ jeg se â fâ meg RFactor! [/size]
Skrevet 8. juli 2007 17 år Flott film, dette! Har kjørt en del rFactor, jeg også. Veldig bra og realistisk spill. Nå, derimot, er denne lagt på hylla inntil videre. Den nye Colin Mcrae DiRT kom i hus denne helgen. Jeg har lenge sett etter et bra rallyspill til PC, og nå kom det. Liker Rally bedre enn disse rundkjøringene på asfaltbane Rå grafikk, rå lyd, bra fysikk, bra kræsj-effekter, bra fartsfølelse og et veldig bra utvalg med biler og rallytyper man kan kjøre
Skrevet 9. juli 2007 17 år Raymond, jeg er totalt enig med deg! Jeg trenger selv et bra rallyspill til PC men nâr jeg sâ hvilke skjermkort som var kompatible med DIRT sâ kan jeg ikke kjöpe det. Mye lettere â laere seg asfaltbaner som gâr rundt og rundt enn en rallylöype!
Skrevet 9. juli 2007 17 år Ikke mange baner i rFactor som går rundt og rundt, de er derimot helt identiske med virkeligheten. Sittet mange ganger å sett F1 løp, og du kjenner igjen hver eneste sving. Samme med gangbroer over banen og tribuner m.m.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.