Skrevet 4. juli 2007 17 år Har helt mista lysten på å fly lately, og slik det ser ut framover, blir det omtrent ikke tid til å gjøre det heller. Vurderer å selge følgende: - Saitek X45 Kjøpt ny fra Komplett.no høsten 2005 - FS9 Kjøpt ny fra Komplett.no høsten 2005 - CH yoke og pedaler Kjøpt ny fra Flightsim.no august 2006 - FSX Deluxe Kjøpt ny fra Flightsim.no august 2006 - TrackIR 4/ track-clip pro Kjøpt mars 2006/ Januar 2007 Samlet ny-pris for alt dette: 6262,- Din pris: Kom med bud! Selges helst så mye som mulig samlet.
Skrevet 4. juli 2007 17 år - FSX DeluxeKjøpt ny fra Flightsim.no august 2006 ...da var du jammen tidlig ute. Jaja, håper du får solgt unna hobbyen din. Litt synd men...
Skrevet 4. juli 2007 17 år Forfatter Og det er enda mer synd at slikt som vil være av verdi for andre bare ligger og slenger. Ja, hehe, forhåndsbestilte den - kikka bare på ordreinfoen her på webshoppen.
Skrevet 4. juli 2007 17 år Hei Da starter jeg budrunden. Følgende CH Yoke / Pedal + TrackIR/trackclip Kr. 2.500,- Fred
Skrevet 4. juli 2007 17 år Forfatter Setter en siste frist til SØNDAG, 8. JULI til å by på de mest kostbare tingene..
Skrevet 5. juli 2007 17 år Forfatter Solgte ikke Track IR, men denne clip'en. Det eneste denne gjør er å gjøre at TrackIR tracker etter denne i stedet for clip'en du bruker på caps. Frafaller ditt bud fremdeles?
Skrevet 6. juli 2007 17 år Forfatter Jeg er utilgjengelig fra og med nå av - skal bort i bryllup og være mediamann, er tilbake på mandag, og da fyker tingene av gårde til den som har gitt høyeste bud på ting og tang. Jeg har satt en minimum på 1800,- for yoke/pedaler..
Skrevet 7. juli 2007 17 år Budet på 900,- for TrackIR er trukket fra min side... Dvs dere er fri til å by det dere vil
Skrevet 8. juli 2007 17 år Forfatter Da var jeg hjemme igjen - og ingen flere bud.. Fred Solli, en PM venter deg om få strakser!
Skrevet 8. juli 2007 17 år Da var jeg hjemme igjen - og ingen flere bud.. Fred Solli' date=' en PM venter deg om få strakser! [/quote'] Da har du en PM. Fred
Skrevet 9. juli 2007 17 år Leit å høre at du mista flyinteressen Ola Haldor Jeg har satt en minimum på 1800,- for yoke/pedaler Kjøper gjerne yoke og pedaler for 1800,- dersom de ser bra ut og funker fint. Men jeg må bare vente LITT. Du får kanskje se an om det kommer andre bud ?! Tom A
Skrevet 9. juli 2007 17 år Forfatter Yoke og pedaler pakkes og sendes i løpet av dagen til Fred. Du får eventuelt stå å vente på døra hans når han får pakken utlevert og krangle om den. :grin: Hils Line!
Skrevet 9. juli 2007 17 år Fanken også! Jeg er på vei til Fred nå. Jeg skal ha den yoken og de pedalene :crazy: Line hilser tilbake! :grin:
Skrevet 9. juli 2007 17 år Forfatter OBS OBS: Jeg oppmuntrer ikke til slagsmål om disse greiene altså. Kan forsåvidt meddele at Saitek x45 og FSX Deluxe er det som ennå er til salgs.
Skrevet 11. juli 2007 17 år Hmm.. tro om jeg skal kjøpe FSX tidligere enn jeg hadde bestemt meg for.. Du skal ha for FSX'n da Ola?
Skrevet 11. juli 2007 17 år Forfatter Kom med bud, så kan vi diskutere ut fra det. Den er helt ubrukt omtrent, kun brukt to ganger til installasjon og re-install. Ingen riper what so ever, fint brukt.
Skrevet 28. juli 2007 17 år Forfatter Jeps, den er svart på osv... Har vært på festival siden onsdag! Beklager seint svar osv!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.