Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og tilbehøret er naturligvis Forza 2! Noen her som har kjøpt det/prøvd det? Gleder meg som en helt til å kjøre villmann på asfalt!

Ikke at jeg er no særlig mekke-fyr av meg sånn ellers, men det er jo det spill er til for? "Virkelighetsflukt"? :D

Skrevet

Feilprosenten på dem er unormalt høy ja...men såvidt jeg har forstått så er det vanligvis ikke noe problem å få dem på service\\få byttet dem. Likevel er det jo utrolig kjedelig...

Har PS3 og Wii selv, så jeg har vel mer eller mindre hoppet over Xbox360 jeg også.

Skrevet

Prøvde den Forza2 hjemme hos brorsan, med bilsete og ratt og med en feit kanon på lerret osv. Gikk i 1080p(snakker da ekte HD). Ble ikke imponert,hverken av grafikk eller spillopplevelse. Da synes jeg rFactor er bedre. :grin: Men smaken er som baken, delt i to.

Skrevet
En fyr var tross alt oppe i sin tolvte xbox.

Sin tolvte? Himmel og hav! Enten må han ha vært SVÆRT uheldig, og fått fra samme "samlebånd" hvor alle har hatt samme defekten. Eller så "bruker" han virkelig maskinen for det den er verdt, kanskje en kombinasjon? Hørtes jo bare helt vannvittig ut, verre en Nokia! (trodde nesten ikke det gikk an) :D

Skrevet

Nå er jeg mildt sagt skuffa.

(:

Ut i fra de nettbutikkene jeg kjente til, kom Elkjøp billigst ut med kjøp av XBOX360 Core, 64mb minnebrikke og Forza2.

Jeg fikk ordrebekreftelsen straks, og forventet at jeg fikk en sendingsbekreftelse samme dag, eller i verste fall dagen etter - men den gang ei... Skulle innom nettbanken nå i sted for å overføre penger til ei søster av meg, og da var jeg plutselig blitt x antall tusenlapper rikere igjen, og det ser ikke ut til at Elkjøp vil ha pengene mine, eller ordren min. Tull i systemet?

Andre som har bestilt fra Elkjøp på nett? Erfaring?

Ble i allefall til at jeg overførte ENDA mer penger til søs så hun tar med seg en boks når hun kommer utpå kvelden nå..

Skrevet

Sikker på at det ikke bare er VISA-reservasjonen som har utgått? Da kan du vel risikere å havne i minus når pengene blir trukket fra kontoen.

Skrevet

Vet at Visa (eller Teller som de heter nå) har hatt en del backlog i det siste, beløp blir trukket/reservert veldig sent osv. , i tillegg til enormt kortbruk den nærmeste tiden - kan det derfor variere når beløpet faktisk blir trukket.

Skrevet

Boksen er satt opp og jeg har fått oppdatert den, so far so good. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe meg den Ultimate-boxen med harddisk osv, men siden de ikke hadde igjen av Core på lager, fikk jeg en liten sponsing som bursdagsgave på forskudd. Lovely!

SØREN at jeg skal i bryllup i mårra.. :crazy:

Skrevet

Jeg har hatt boksen min i snart 3 år og ikke hatt no problemer med den. Når det gjelder forza 2. så har jeg den nok ikke, blir vel kanskje og kjøpe den. men unge og kone tar litt av tiden min så blitt litt lite av spilling på alt. Btw cmr dirt er digg :D

Skrevet

Forza 2 er en FRYYYYYD! Har allerede etter få timer bak spakene, fått tak i mange biler. Starta med en MINI Cooper, og sitter nå på en hel drøss med biler - alt fra gamle klassikere til nye fartsmonster. Acura tjener meg godt, for å si det sånn! :D

Nå mangler jeg bare å få strekt opp kabel til rommet, så får jeg prøvd å spille litt på nett òg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...