Skrevet 3. juli 2007 17 år Har vaert i Barcelona noen dager og jeg tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere.Bildene er tatt med en mobil siden jeg ikke hadde noe digitalkamera med meg. Vi begynte dagen med â gâ i Joan Miro parken. Sâ dro vi ned til Port Olimpic. Sâ bar det videre til La Pedera som ble tegnet av Antonio Gaudi (De som ikke vet hvem han er kan lese her ) Fikk ikke tatt bilde utenfra bygningen men det sto en gipsmodell inni huset. Pâ taket Og sâ dro vi til La Sagrada Familia (ogsâ tegnet av Antonio Gaudi,info om selve bygningen her Det var bildene mine, hâper noen legger igjen positive kommentarer!
Skrevet 3. juli 2007 17 år Syns du fint har fanget de fleste av de viktigste og mest populære severdighetene i Barcelona med disse bildene Johan. Ser de fortsatt holder på med heisekraner og bygger og jobber på La Sagrada Familia som de vel har gjort i over 100 år nå (ser forresten i linken din at de regner med å være ferdig i 2026, så det er ikke så lenge igjen og den blir jo skikkelig fin da).
Skrevet 3. juli 2007 17 år Flotte bilder av spennende reisemål. Misunner deg denne fine opplevelsesturen og mulighetene for å se denne fantastiske arkitekturen med egne øyne.
Skrevet 4. juli 2007 17 år Forfatter Takk for kommentarene! Nâ sitter jeg endelig pâ Corsica, men det er extremt mye vind!!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.