Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hva burde jeg ha av cpu skjermkort ram, for og kunne kjøre fsx sånn høvelig greit over større byer og lignende. Trenger ikke noe overpower for sitter ikke og studerer biler og båter når jeg flyr, :D

Skrevet

Minstekravene fra Microsoft er som følgende:

* Windows XP SP2 / Windows Vista

* Processor: 1.0 Ghz

* RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB

* Hard disk på: 14GB

* Video kort: 32MB DirectX 9 compatible

* Ellers: DX9 hardware som støtter lydkort med høytalere eller øretelefoner.

* Online/Multiplayer krav: 56.6 kbps eller bedre for online spill

* DVD-ROM i PC en

Ådne

Skrevet

Har du samme specs som minstekravene, IKKE kjøp FSX :grin:. Minstekravene er det som må til for at spillet i det hele tatt skal kjøre på PC-en. Ytelsen på spillet vil være veldig dårlig med bare minimumskrav oppfylt. Du må nok ha en del bedre specs en minimum for å få en god spillopplevelse. Selv har jeg som følger:

CPU:Intel Pentium 4 HT 3,6 GHz

RAM: 2 GB minne

Grafikk:nVIDIA GeForce 7300 GS (:crazy:)

Harddisk: 500 GB

Med disse kravene kjører FSX helt greit, men kan ikke ha mange innstillinger på fullt. Kunne vært bedre, med andre ord.

Tror det ideelle er å godt med minne, et av de bedre grafikkortene på markedet, og dual core prosessor ;)

Skrevet

Skal du ha dual core så kjøp ikke noe mindre en 6600, da kan du nesten klare deg med en P4 som Ole har. Jeg ville seriøst kjøpt 6700. Koster ikke skjorta heller, noen høvdinger bare. ;) Så en som nylig hadde kjøpt ny pc med dual core 6300. Det ville jeg ikke hatt om jeg fikk det kasta etter meg.

Til Ole... er det Extreme Edition du har ?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …