Skrevet 2. juli 2007 17 år Er det noen som har objektivet - eller kun har erfaring fra tidligere med Canon EF 24-70mm f/2,8 L USM? Tenker primært i forhold til bruk på digitalkamera og skarphet. Ser på nett at den skal være meget skarp fra f/4...
Skrevet 2. juli 2007 17 år Har objektivet selv og kan bare anbefale det. Objektivet er skarpt på F/2.8 på mitt 5D. La ut en test for noen dager siden med tre objektiver, men det er jo utrolig interesse for sånt her inne.
Skrevet 3. juli 2007 17 år Forfatter Jeg får ta et søk om det var her på forumet du la ut den testen. Har vært borte i 2,5 ukers tid... For evt etterkommere som skal slippe å søke: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=13&Number=346408
Skrevet 3. juli 2007 17 år Har objektivet selv og kan bare anbefale det. Objektivet er skarpt på F/2.8 på mitt 5D. La ut en test for noen dager siden med tre objektiver' date=' men det er jo utrolig interesse for sånt her inne. [/quote'] Hehe, Rune! Good one Det er "utrolig" interesse for cockpitbilder her inne også. Derfor har jeg ikke gidda ;D Hadde du kunne sendt et par testbilder?
Skrevet 4. juli 2007 17 år Bilder kommer etter hvert jeg får organisert og tømt min nye 8gb Sandisk Extreme IV-brikke inn i Lightroom.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.