Kristoffer Vinje Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 [font:Lucida Console]Hei alle sammen Royal Norwegian Airways er et helt nytt VA som benytter FlyNET-klienten. Hvis dette skal bli nordens største VA, så trenger jeg deres hjelp. Jeg har lang erfaring med VA på FlyNET, jeg har vært med på å bygge opp Flying Colours VA, som er et av de regjerende VA's på FlyNET. RNA's base er Oslo Gardermoen ENGM. Stillinger som er åpne, er: - Èn CEO - Base Managers - Piloter - Paintere PS: Det er mulig å fly i alle stillingene! RNA flyr rundt hele verden med Airbus og Boeing (kanskje Dash 8 noen steder i Norge). For å bli med i RNA så må du registrere deg på FlyNET , dette er helt gratis Du vil først få klarering til å fly Boeing 737-800, og hvis du får høy pilot-rating, så vil du få klarering til de større flyene.[/font] [font:Comic Sans MS]Tusen takk! Kristoffer Vinje[/font] Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 [color:#FF0000]R[/color][color:#3333FF]N[/color][color:#FF0000]A[/color] har flydd sin første offisielle flyvning. ENGM-ENCN. Profit: 16.000.000. Siter
Elias Lundereng Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Er det noen spesiell grunn til at du har så [font:Lucida Console]ekkel[/font] skrifttype? =0 Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 hmmm å lage fiksjonelle flyselskap er det bare for at man ikke klarer å finne et ekte selskap som det ikke er laget et virituelt selskap av Synes VA har mistet betydningen sin i det siste jeg med alle disse urealistiske selskapene som dukker opp.. Vel når det er sagt så får jeg vel ønske lykke til da i det minste. Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg vet hvilket selskap som det ikke er lagd VA av men som jeg har tenkt til â lage.Problemet ligger i at jeg ikke har lagd side.... Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 hmmm å lage fiksjonelle flyselskap er det bare for at man ikke klarer å finne et ekte selskap som det ikke er laget et virituelt selskap av Synes VA har mistet betydningen sin i det siste jeg med alle disse urealistiske selskapene som dukker opp.. Vel når det er sagt så får jeg vel ønske lykke til da i det minste. Vel, nå er det slik at jeg ikke har lyst til å lage noe som er fra før, og på FlyNET er det ikkelov å lage VA's med samme navn som et ekte flyselskap. Derfor har jeg valgt å gjøre noe nytt, ikke gå i andres fotspor. Kristoffer Vinje, CEO Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.