Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter tre spill!

To av disse spillene er spill til Super Nintendo Entertainment System(SNES) mens det siste er til PC!

Da jeg i mine yngre år spilte SNES, så hadde jeg et jagerflyspill til Super Nintendo, hvor coveret til spillet var et F-14 Tomcat med etterbrennere i solnedgang, hvor spillet gikk ut på å krige med andre fly, lande og lette på hangarskip osv. Jeg lurer på om det er noen som vet hva spillet heter og hvor jeg eventuelt kan få tak i det? Kanskje noen selger det aktuelle spillet her inne?

Det andre jeg lurer på er om noen selger et Super Mario Kart til SNES til en billig penge? Jeg er interessert! :)

Det siste spillet jeg leter etter er et alienspill til PC. Dette var kompatibelt med Windows 95, så det er ikke store greiene ;)

Det jeg husker fra det er at jeg var på et brett hvor jeg var inni en bunkerfasilitet(tror kanskje det var Area 51 med strømbrudd), og hvor det var kasser og noen små aliens som krøp på gulvet med hale og krabbeføtter, og disse var grønne. Jeg hadde skytevåpen, og ble ofte angrepet i ansiktet av disse krypene. Disse monstrene er av samme type som man ser i "Men in Black", så kanskje noen vet hva dette spillet heter og eventuelt vet hvor jeg kan få tak i det? det hadde vært kjempefint!

Skrevet
Det siste spillet jeg leter etter er et alienspill til PC. Dette var kompatibelt med Windows 95' date=' så det er ikke store greiene ;)

Det jeg husker fra det er at jeg var på et brett hvor jeg var inni en bunkerfasilitet(tror kanskje det var Area 51 med strømbrudd), og hvor det var kasser og noen små aliens som krøp på gulvet med hale og krabbeføtter, og disse var grønne. Jeg hadde skytevåpen, og ble ofte angrepet i ansiktet av disse krypene. Disse monstrene er av samme type som man ser i "Men in Black", så kanskje noen vet hva dette spillet heter og eventuelt vet hvor jeg kan få tak i det? det hadde vært kjempefint!

[/quote']

Tja, dette kan jo bringe "minner" tilbake til mange forskjellige spill. Men det eneste jeg kan komme på, som er mest sannsynelig er: Duke Nukem 3-D - en av mine topp favoritt-spill gjennom tidene (synes fortsatt den er morsom, jøje meg - denne må installeres for å se hvordan den funker med XP!!)

Har desverre ikke funnet noe screenshot, av de ekle krypene som fester seg til ansiktet som en sugekopp (dersom man er uoppmerksom). Men bare lyden av disse var grusom, og undersiden (som sugde seg fast til ansiktet ja!) var fyllt med sylskarpe tenner.. *au au*

256px-Dukenukem3d.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...