Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, for noe merkelig greier. Har aldri sett noen gjøre fra seg på slike plasser før :grin: Her i SVG er det vel bare på hjørner og trær/busker.

Men morsomt å se på, likte latteren i etterkant nokså godt, var en god stemning da :grin:

Skrevet

Har dere sett de andre filmene til den samme brukeren? Det er en morsom serie, men en gang kan det hende at de heller vann i hode på feil fyr. Kanskje han er full, og allerede irritert. Det kan fort bli stygt. På ett av klippene begynner det å lukte litt sånn, men han skrur av kameraet. Jeg hadde kanskje vært litt forsiktig. Det er god nok grunn til å bli skikkelig irritert.. Men jeg må si jeg synes det var et merkelig sted å pisse da? Jeg synes det er litt pinlig å pisse på ett tre, jeg driver å ser meg over skuldern hele tiden. Midt på gata..? Og det virker som det stedet der er et veldig populært pissested også? :crazy: Jaja, trøndere.. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...