T. Paulsen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Disse videoene er rett og slett hysterisk morsomt å se. :grin: Siter
Michael A B Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Disse videoene er rett og slett hysterisk morsomt å se. :grin: Der ser du hvor "sjarmerende" Trondheim kan være by night :crazy: Greit, en ser nå slikt ellers i landet óg, men det er noe med den komboen Trønder + bytur som gjør ting litt ekstra - spesielt :grin: De veitene der er mye i bruk som urinal, også på dagtid... Så godt å se at noen beboere tar affære :grin: Siter
Matz Warland Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jøss, for noe merkelig greier. Har aldri sett noen gjøre fra seg på slike plasser før :grin: Her i SVG er det vel bare på hjørner og trær/busker. Men morsomt å se på, likte latteren i etterkant nokså godt, var en god stemning da :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Nå føler jeg meg dum... Hva er en veite? Siter
Michael A B Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Nå føler jeg meg dum... Hva er en veite? I Trondheim har en mange smågater eller smug som går på kryss og tvers mellom hovedgatene, disse kalles veiter. Siter
Elias Lundereng Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Har dere sett de andre filmene til den samme brukeren? Det er en morsom serie, men en gang kan det hende at de heller vann i hode på feil fyr. Kanskje han er full, og allerede irritert. Det kan fort bli stygt. På ett av klippene begynner det å lukte litt sånn, men han skrur av kameraet. Jeg hadde kanskje vært litt forsiktig. Det er god nok grunn til å bli skikkelig irritert.. Men jeg må si jeg synes det var et merkelig sted å pisse da? Jeg synes det er litt pinlig å pisse på ett tre, jeg driver å ser meg over skuldern hele tiden. Midt på gata..? Og det virker som det stedet der er et veldig populært pissested også? :crazy: Jaja, trøndere.. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.