Marius Arnesen Høiseth Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Tom Knudsen la jo ut bilder av noen logon screens han hadde laget ved bruk av LogonStudio fra www.wincustomize.com. Jeg lurer bare på om noen vet om dette programmet har noen innvirkning på pc'en ytelse, stabilitet osv.? For en god stund siden kjørte jeg en rekke programmer fra WinCustomize på pc'en, og det endte i at den måtte sendes over 30 mil på service og harddisken ble formatert, så jeg er litt skeptisk til slike programmer... Siter
Anders johansen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har brukt noe lignende program, endte med en ganske treg pc. Men nå i nyere tid fant jeg noe annet.. En "patch" som cracket windows-desktop til å kjøre andre desktop. Det funket veldig bra, uten utelsestap. Vet desverre ikke om WinCustomize ødelegger pcen eller ikke, men kan legge ut link når jeg finner den jeg snakket om. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Ok, takk Venter på linken Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Ikke Windcustomize men Stardock Logon Studio Ingen effekt på maskin og ytelse http://www.stardock.com/products/logonstudio/ PS Kun logon screen Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 Satser på at det ikke har noen innvirkning på pc'en, og går for LogonStudio da Btw. går prosessen til LogonStudio i bakgrunnen mens man er logget på? Siter
Tom Knudsen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 nei.. den vises kun når man logger på og av, men man kan sette skjersparer instillingen til slik at logon screen vises når du kommer tilbake fra pausen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.