Ola Haldor Voll Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Kanskje vi skal lage en DVD-serie ? "Bli pilot på 1-2-3 med Tom Knutsen" ? Ikke noe hets mot deg Tom, navnet ditt klinger bra, that's all Haha, tenker den hadde blitt revet fra hyllene med mange wannabe-piloter, Norge rundt! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Tja, det største problemet er vel at ikke alle personer kan hypnotiseres...men jeg er litt skeptisk til om det lar seg gjøre å hypnotisere noen via en DVD i utgangspunktet. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hørte jeg noen si "placebo-effekten" ? :grin: Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Det er jo nødt til å være prøvd ut før en slik DVD kan gis ut? Men jeg er også litt skeptisk til at det fungerer så bra ved å se på en TV-skjerm... Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hørte jeg noen si "placebo-effekten" ? :grin: Kan så være, men om du tror det virker, og du blir motivert til å slutte fordi du tror den virker, så er det jo faktisk verdt 400,-... Den trenger jo ikke virke for at man skal slutte. Man behøver bare tro at det virker... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Det er jo nødt til å være prøvd ut før en slik DVD kan gis ut? Joda, men det er ikke alle mennesker som kan hypnotiseres, og om man ikke er klar over det før man kjøper så kan det jo fort bli et bomkjøp, selv om man selvfølgelig kan tro at det virker og på den måten bli motivert, slik som Kenneth nevner. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Nå står det jo i rimelig klare ord på siden der at det ikke er noen garanti for at det virker, nettopp fordi folk har varierende evne til å la seg hypnotisere... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.