Skrevet 27. juni 2007 17 år Hvilken reklame synes dere er den beste dere har sett? (helst lenker til dem) zUnlK4UtlJw Den er en av de beste/bedre jeg har sett. Noen vil reagere med avsky?, men jeg synes den er genial. [color:#FFFFFF]Eg e hetro btw[/color] Ellers så liker jeg denne: GrWwQZPZaMs
Skrevet 27. juni 2007 17 år Forfatter Ahhr, skulle bruke den i en bildeserie senere neste uke . Men den er jo ganske kul da. EDIT: Den aller beste MÅ være denne: RnPR7-Dpoy0
Skrevet 27. juni 2007 17 år Haha, den gay festivalen er rå! Men jeg kan ikke huske sist jeg lo så godt av en reklame: zhx55e5GKSA
Skrevet 27. juni 2007 17 år Jeg liker denne veldig godt, ikke at den er spessielt morsom, men det er noe fint ved den. 2Bb8P7dfjVw Denne er litt moro da _HRg1m2TGnk
Skrevet 28. juni 2007 17 år Artig det der - lotto-reklamen og homo-uka-reklamen er produsert hos TOXIC ANIMATION STUDIOS i Oslo. De gjør dødsmye bra! Disse liker jeg godt! GURvHJNmGrc For bedre kvalitet og behind the scenes, ta en titt HER! http://www.bravia-advert.com/paint/thead/ Forøvrig, en behind-the-scenes på den Olaf syns var fin. http://www.bravia-advert.com/commercial/ Ellers syns jeg Hydro sin TOG er ganske artig. vvyupNXK-4A Titta to minutter på TV i kveld, så kom denne på - artig den òg. Dritbra innlevelse fra stakkaren! eanhoTbX3Es Og her er enda to. BUG i Bergen sto for produksjon av disse. pXJLlTrzQ4M cEk4Gi-U_U
Skrevet 28. juni 2007 17 år Jeg har selv opplevd å være litt for rask med glidlåsen.... man lærer uttrolig fort å være mer forsiktig :eek:
Skrevet 29. juni 2007 17 år Når vi snakker om reklamer.. Jeg er på besøk hos en kompiss i Oslo nå, og han lurer så fælt på en reklame.. Vi husker bare sangen fra reklamen, men aner ikke hva det var reklame for.. "La la la la la, *mørkere* la la la la la *enda mørklere* la la la la la la-la la-aaa.. Making love to you, is all I wanna do..." En dame som synger med lys stemme.. Noen som aner hva jeg babler om?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.