Tore H. Larsen Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Er tollerene på Torp strenge ovenfor passasjerer som kommer med fly fra utlandet (Danmark), eller er de like sløve og få som ved Svinesund eller på colorline sin terminal i Larvik ? Noen med erfaring ?? Kenneth, du jobber der og vet kanskje forholdene... Tore h. Siter
Roald Hansen Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Velkommen til FlightSim.no's sider, Tore; MEN hva har egentlig spørsmålet ditt med flysim å gjøre? Hvis du mener jeg er litt skarp i kantene i forhold til hva vi ellers diskuterer her, er det helt OK..... Hilsen Roald Siter
Tore H. Larsen Skrevet 15. juni 2001 Forfatter Skrevet 15. juni 2001 Hei. Jeg synes det nå blir diskutert alt mellom himmel og jord her i "kaffekroken" så lenge det er noe i nærheten av ordet fly eller pilot inne i bildet. Syntes da ikke spm. mitt var såååå på kanten ?!?? Eller jobber du som toller kanskje [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Roald Hansen Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 quote: ...Eller jobber du som toller kanskje [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Nei [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 16. juni 2001 Skrevet 16. juni 2001 «Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre.». Teksten ovenfor er hentet fra underteksten til «Kaffekroken». Ergo er det altså tillatt å diskutere alt som har med flyvning å gjøre i dette forumet. Innlegget til Tore har med nettopp flyvning å gjøre. Ser overhodet ikke grunn til å bruke tid og krefter på å kritisere hans innlegg. [ 16-06-2001: Endret av: Hans Nikolai Førde ] Siter
Anders Presterud Skrevet 16. juni 2001 Skrevet 16. juni 2001 Here we go again! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 16. juni 2001 Skrevet 16. juni 2001 quote: Opprinnelig postet av Tore H. Larsen: Er tollerene på Torp strenge ovenfor passasjerer som kommer med fly fra utlandet (Danmark), eller er de like sløve og få som ved Svinesund eller på colorline sin terminal i Larvik ? Noen med erfaring ?? Kenneth, du jobber der og vet kanskje forholdene... Tore h. For å svare ærlig så har jeg ikke peiling... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Hadde jeg hatt peiling så hadde jeg neppe sagt noe allikevel... Selv om jeg ikke jobber med tollerene, så ser jeg ingen vits i å jobbe mot dem... Sånn... Da kan dere krangle om hvorvidt spørsmålet hører hjemme her eller ikke... Jeg bryr meg ikke... Siter
Vegard Nilsen Skrevet 17. juni 2001 Skrevet 17. juni 2001 Heisann Tore. Hva skal du smugle nå da? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Har hørt at det ofte er helt tomt\\få for tollere der pga. få ansatte. Hilsen Vegard Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.