Toril Madsen Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg husker reklame for en litt typisk jentefilm fra et år eller tre tilbake i tid. Den handler om en mor og hennes tennåringsdatter. Så skjer et eller annet og de to bytter kropp eller liv eller hjerne eller noe slikt. Litt på linje med "Big" med Tom Hanks og den "13 going on thirty" med hun som våkner opp og er plutselig 30 år gammel i steden for 13. Noen som vet hva den heter? Siter
Michael A B Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet hva den heter? Freaky Friday? Siter
Toril Madsen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Dere er utrolig gode!!!! Kjappe og rett svar. Her på forumet får man alle svar på sanger og filmer, kjempe. Det var det den het ja. Jeg trode det var noe som mother and daughter men tok heeeelt feil. Den skal vistnok være morsom Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Det er en sånn TV-serie på barne-TV, med en måne som snakker, og så har han en mus som bestis, bor i samme huset.. hmm... Og så lærer man om kropp og tall og alt mulig nyttig. Jeg vet jo svaret, men må jo nesten teste deg når du er så hovmodig, Tom :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hyyyyyssj!! :grin: Var jo Tom som skulle prøve seg. Hmm... Får finne på noe annet lurt.. :cool: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Tv serie, gikk på tv3. Jagerpilot som under en nattlanding på hangarskip mister nattsynet etter noen tok bilde med kraftig blits. Treffer hangrskipet såvidt og får ikke fortsette som flyver. Kan nevne mer men det blir for enkelt Vet svaret selv og jeg tror de aller fleste vet det også Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 DOH! Der må jeg melde pass.. Her i gården går det på Canal Digital, ikke Viasat! Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hvem har ikke sett Judge Advocate General :cool: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Tydeligvis Ole Haldor Har sessong 2 på DVD :cool: Kjøpte på Target i USA :cool: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Vi har ikke TV3 når vi sitter med Canal Digital, kan dere skjønne.. :whistle: Prøve en ny en? Historien om USAs største skatt og selvstendighetserklæring i en innviklet, spennende og givende reise med badguys og goodguys + a girl. Involverer gullskatter fra europa i mengdevis, fra veldig gammel tid! Siter
Ole Theodor Holland Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Vi har ikke TV3 når vi sitter med Canal Digital' date=' kan dere skjønne.. :whistle: Prøve en ny en? Historien om USAs største skatt og selvstendighetserklæring i en innviklet, spennende og givende reise med badguys og goodguys + a girl. Involverer gullskatter fra europa i mengdevis, fra veldig gammel tid! [/quote'] National treasure? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Oh yes! Klaske hender! :grin: Hva med denne? Året er 1971 og vi følger en tropp i forberedelse før vietnamkrigen. Hovedkarakteren har en pasifist i seg, og er flink til å benytte seg av hærens smutthull for å hjelpe andre til å komme seg vekk fra hæren, før de blir sendt ut i krig. Siter
Ole Theodor Holland Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Oh yes! Klaske hender! :grin: Hva med denne? Året er 1971 og vi følger en tropp i forberedelse før vietnamkrigen. Hovedkarakteren har en pasifist i seg' date=' og er flink til å benytte seg av hærens smutthull for å hjelpe andre til å komme seg vekk fra hæren, før de blir sendt ut i krig. [/quote'] Prøver meg igjen Første som faller meg inn er Tigerland, men dog ikke helt sikker... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Dead on, Sir! :cool: Godt å vite at det er flere som liker god film her inne! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Lodden kar fra planeten som starter på M. Noen som tar den? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Dette kan jo få frem en haug med titler. Men om vi snakker barnevennlig film, kan jeg nevne "Chicken Little". Helt sikkert feil, men.. SCIFI er ikke min greie :grin: EDIT Folk kom med svar mens jeg skrev gitt. Og hvilken tuuuur det tok lang tid! ALF husker jeg sånn vagt i barndomsminne! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.