Gå til innhold

Hva heter filmen om mor og datter som bytter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker reklame for en litt typisk jentefilm fra et år eller tre tilbake i tid. Den handler om en mor og hennes tennåringsdatter. Så skjer et eller annet og de to bytter kropp eller liv eller hjerne eller noe slikt.

Litt på linje med "Big" med Tom Hanks og den "13 going on thirty" med hun som våkner opp og er plutselig 30 år gammel i steden for 13.

Noen som vet hva den heter?

Skrevet

Dere er utrolig gode!!!! Kjappe og rett svar. Her på forumet får man alle svar på sanger og filmer, kjempe.

Det var det den het ja. Jeg trode det var noe som mother and daughter men tok heeeelt feil.

Den skal vistnok være morsom

Skrevet

Det er en sånn TV-serie på barne-TV, med en måne som snakker, og så har han en mus som bestis, bor i samme huset.. hmm... Og så lærer man om kropp og tall og alt mulig nyttig.

Jeg vet jo svaret, men må jo nesten teste deg når du er så hovmodig, Tom :grin:

Skrevet

Tv serie, gikk på tv3. Jagerpilot som under en nattlanding på hangarskip mister nattsynet etter noen tok bilde med kraftig blits. Treffer hangrskipet såvidt og får ikke fortsette som flyver. Kan nevne mer men det blir for enkelt :P Vet svaret selv og jeg tror de aller fleste vet det også

Skrevet

Vi har ikke TV3 når vi sitter med Canal Digital, kan dere skjønne.. :whistle:

Prøve en ny en? Historien om USAs største skatt og selvstendighetserklæring i en innviklet, spennende og givende reise med badguys og goodguys + a girl. Involverer gullskatter fra europa i mengdevis, fra veldig gammel tid!

Skrevet
Vi har ikke TV3 når vi sitter med Canal Digital' date=' kan dere skjønne.. :whistle:

Prøve en ny en? Historien om USAs største skatt og selvstendighetserklæring i en innviklet, spennende og givende reise med badguys og goodguys + a girl. Involverer gullskatter fra europa i mengdevis, fra veldig gammel tid! [/quote']

National treasure?

Skrevet

Oh yes! :) Klaske hender! :grin:

Hva med denne?

Året er 1971 og vi følger en tropp i forberedelse før vietnamkrigen. Hovedkarakteren har en pasifist i seg, og er flink til å benytte seg av hærens smutthull for å hjelpe andre til å komme seg vekk fra hæren, før de blir sendt ut i krig.

Skrevet
Oh yes! :) Klaske hender! :grin:

Hva med denne?

Året er 1971 og vi følger en tropp i forberedelse før vietnamkrigen. Hovedkarakteren har en pasifist i seg' date=' og er flink til å benytte seg av hærens smutthull for å hjelpe andre til å komme seg vekk fra hæren, før de blir sendt ut i krig. [/quote']

Prøver meg igjen :)

Første som faller meg inn er Tigerland, men dog ikke helt sikker...

Skrevet

Dette kan jo få frem en haug med titler. Men om vi snakker barnevennlig film, kan jeg nevne "Chicken Little". Helt sikkert feil, men.. SCIFI er ikke min greie :grin:

EDIT

Folk kom med svar mens jeg skrev gitt. Og hvilken tuuuur det tok lang tid! :P ALF husker jeg sånn vagt i barndomsminne!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...