Skrevet 26. juni 2007 17 år Det ser ut som en NH90... var det ikke det Norge hadde bestilt? Virkelig kvalitet på det produktet :whistle: http://atvs.vg.no/player/?id=9905
Skrevet 26. juni 2007 17 år Nå forstod jeg ikke noe. Helikopter dør i hodet. Helikopterdør heter det, da blir det forståelig.
Skrevet 26. juni 2007 17 år HeHe, et veldig godt eksempel på hvor viktig det er å kunne dele/ikke dele ordene rett.
Skrevet 26. juni 2007 17 år AU! Først trodde jeg det bare var noen folk som hadde gått forbi helikoptere ig dunket seg litt, men det var litt grovere når jeg så filmen.
Skrevet 26. juni 2007 17 år Nei' date=' men de bruker Merlin HC.3 [/quote'] Jepp, det jeg trodde. Torde bare ikke satse i frykt for å være helt på jordet.
Skrevet 27. juni 2007 17 år Forfatter Nå forstod jeg ikke noe. Helikopter dør i hodet. Helikopterdør heter det' date=' da blir det forståelig. [/quote'] Å buhuhu... Da får du bare et lite mysterium i den ellers triste hverdagen din!!!
Skrevet 27. juni 2007 17 år Å buhuhu... Da får du bare et lite mysterium i den ellers triste hverdagen din!!! HAHAHA. En av de bedre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.