Skrevet 23. juni 2007 17 år I dag har vi hatt skirenn i Kragerø for 23. sommer på rad, med skilandslaget og John Arne Riise. Godt humør før duellen John Arne i farta Jens Arne Svartedal Marit Bjørgen Tor-Arne Hetland Endelig i mål
Skrevet 24. juni 2007 17 år Veldig flotte og skarpe bilder! Fikk nesten følelsen av å være med i rennet selv, fordi du kom så tett innpå løypa og løperne. Hvilket kamera og hva slags optikk brukte du her?
Skrevet 24. juni 2007 17 år Bilde 3, 4 og 5 synes jeg var bildejournalistisk sett de beste du la ut her. Marit Bjørgen er en dame med konsentrasjon til tusen og for noen lår! :grin: 1D/17-40 og 1DMkIIn/70-200 vil jeg tro.
Skrevet 24. juni 2007 17 år morsomt â se en fotballspiller pröve seg mot skilandslaget! Hvem vant forresten?
Skrevet 24. juni 2007 17 år Forfatter Takk for svar. Hjelmeset vant så vidt, selv om Riise fikk 250m forsprang.
Skrevet 24. juni 2007 17 år Spændende! #3 er min favorit! Riise på ski, iført Liverpool-trøje og shorts...you gotta be kidding me!
Skrevet 24. juni 2007 17 år haha, skulle gjerne sett John Arne Riise i fotballdrakt og shorts pâ vasaloppet!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.