Skrevet 23. juni 2007 17 år Egentlig er det jo kjedelig med regn, men i dag fant jeg ut at det faktisk er veldig mye gøy å ta bilde av når det regner også Oversvømmelse i takrenna Morsomme blomster dette her Dette er det eneste fornuftige jeg har gjort i dag, håper dere likte det Hadde vært hyggelig med respons
Skrevet 23. juni 2007 17 år Flotte bilder dette Audun Mer fornuftig enn det jeg har gjort i dag - som er å kjøpe kattemat og en god dose smågodt.. :whistle:
Skrevet 23. juni 2007 17 år Ja, dette kunne jeg like!!! Nydelige bilder! Bra at du ikke er sånn som oss andre som holder oss inne når det regner....kanskje jeg også må ta meg en tur neste gang himmelen åpner seg!
Skrevet 23. juni 2007 17 år Kvalitetsbilder helt på den proffe siden dette etter min mening. Ble kanskje spesielt imponert over de klare flotte fargene på bildene dine Audun.
Skrevet 24. juni 2007 17 år Forfatter Takker for kommentarer Da er det bare å vente på neste regnbyge
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.