Fredrik Hoel Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Hei Holder på å lage en FS side, og lurte på om noen HELT ferske, kunne tenke seg og hjelpe meg. Det jeg vil gjøre er å hjelpe vedkommene til å komme igang, samtidig som jeg vil lage en side med det vi har gjort, så andre kan få en detaljert forklaring... Vet at det finnes sånne sider men, de fleste jeg har sett er ikke fullt så detaljerte, beskriver dårlig feilmeldinger, problemer ol. Hvis du er HELT fersk og vil komme igang, så mail meg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] freddern@online.no Siter
Gjest Skrevet 12. januar 2002 Skrevet 12. januar 2002 Jeg svarte der og sletta posten min. Da skjer det. Jeg sletta posten da jeg fant ut at det ikke hadde noe med emne og gjøre. Siter
Fredrik Hoel Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Skrevet 12. januar 2002 Dag: hvorfor kom denne opp igjen?? er jo 6 mnd. siden jeg skrev den! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.