Dag Johansen Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Hver gang forumet sender ut en mail til dere (passord, påminnelse om svar på innlegg osv.) får jeg en mail tilbake fra Telia quote: Brukere med e-postadresse på formen navn@xx.telia.no eller navn@mail.xxx.telia.com har fått ny adresse. Fra og med 1. juli 2001 vil e-post til de gamle adressene ikke lenger bli levert. Ny adresse kan finnes på https://reg.enitel.no/oppslag/. Om du har slik mailadresse ber jeg om at du går inn i "Min profil" (link nesten øverst på siden her) og retter opp mailadressen din. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Kan ikke du følge den angitte linken og oppdatere adressene til folk? Eller la være å sende ut spam?? Siter
Dag Johansen Skrevet 13. juni 2001 Forfatter Skrevet 13. juni 2001 Siden dette gjelder over 100 registrerte brukere her er det mye enklere at de dette gjelder fikser det selv. quote: Eller la være å sende ut spam?? Jeg skjønner ikke hva du mener her [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg pleier da ikke å sende ut noen form for spam.... Siter
Gjest Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Hver gang forumet sender ut en mail til dere (passord, påminnelse om svar på innlegg Kan vel ikke kalle dette spam. Det Dag snakker om er informasjon man selv har bedt om å få [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Per Bråtebæk Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Takk for påminnelsen! Profilen er oppdatert mvh Per Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.