Gå til innhold

Til dere med mailadresse telia.no eller telia.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang forumet sender ut en mail til dere (passord, påminnelse om svar på innlegg osv.) får jeg en mail tilbake fra Telia

quote:

Brukere med e-postadresse på formen navn@xx.telia.no eller navn@mail.xxx.telia.com har fått ny adresse. Fra og med 1. juli 2001 vil e-post til de gamle adressene ikke lenger bli levert. Ny adresse kan finnes på

Om du har slik mailadresse ber jeg om at du går inn i "Min profil" (link nesten øverst på siden her) og retter opp mailadressen din.

Skrevet

Siden dette gjelder over 100 registrerte brukere her er det mye enklere at de dette gjelder fikser det selv.

quote:

Eller la være å sende ut spam??

Jeg skjønner ikke hva du mener her [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg pleier da ikke å sende ut noen form for spam....

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

Hver gang forumet sender ut en mail til dere (passord, påminnelse om svar på innlegg

Kan vel ikke kalle dette spam. Det Dag snakker om er informasjon man selv har bedt om å få

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...