Skrevet 19. juni 2007 17 år Til dere som vurderer mac - men ikke tørr å ta steget ut og kjøpe... Ta en titt på neste versjon av Mac OS X, Leopard. http://www.apple.com/macosx/leopard/ Der finner du demovideoer av det som kommer straight from the box når du har Mac OS X Leopard installert. Fantastisk!
Skrevet 22. juni 2007 17 år Har nettopp begynt å spart til MacBook (Pro). Får se hvordan øknomien er når Leopard kommer ut.
Skrevet 22. juni 2007 17 år Økonomi er for det meste bare ren og skjær prioritering. Mange som beskylder meg for å være bortskjemt, siden jeg har kjøpt mac, kamera og ganske kostbar optikk. Jeg har spart opp ti alt sammen selv. Tar ikke lang tid om man har med seg matpakke når man skal noen steder, ikke bruker merkeklær og tenker litt på hva man kjøper.
Skrevet 22. juni 2007 17 år Sant som du sier. men visst man ikke har store økonomien til å begynne med. student etc så er det ikke så veldig lett å spare opp penger. men desto større er jo gleden når man faktisk en dag har råd til å kjøpe det man vil ha når man vet at det står bak mye blod, svette & tårer for å få det.
Skrevet 22. juni 2007 17 år Men Marius, hvorfor så kommentere i dette topic? "Til dere som vurderer mac..."
Skrevet 22. juni 2007 17 år Forfatter Poenget med tråden var i allefall å introdusere dere til neste generasjons operativsystem for Mac Som kommer i september/oktober.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.