Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ikke problemet.

Til dem som klager over scrolling er det bare å gå på Mine ting - Mine preferanser - Hvilket stilsett og velge "ubbthreads". Da vises hele blidet.

Hei, takk! :) Løste jo problemet med en gang

Skrevet

Det der likte jeg absolutt ikke altså. Så helt fælt og rotete ut! Nei da skal jeg heller klare meg med litt scrolling...

Kommer til å kreve stor tilvenning når det blir slik! Tviler på at jeg kommer til å like det i det hele tatt, men så er jo det bare min lille mening, og jeg er jo bare 1 av 4000 medlemmer :)

Skrevet

Huff for en løsning. Virket som man måtte klikke på hvert bilde i en post med flere bilder.

Nei, da er dagens løsning bedre. Er så glad for at jeg kom over det med ubbthreds, det gjorde susen for meg.

Skrevet

Synes heller at folk skal holde munn isteden, tenk dere hvor mye Arbeid Dag legger i dette forumet og hva han har gjort for oss som har ett så bra forum. Tenk dere hva han betaler i driftskostnader? Leie av nett?? Servere osv.... Og tom egen nettbutikk..... og hvor mange timer han ofrer for oss i året for å holde forumet oppe osv...

Og folk klager og klager og er så missfornøyde med ting og tang her inne, hadde det ikke vært for flightsim.no hadde jeg fremdeles mange ubesvarte spm angående flightsim og reallife flyving...

Hvis folk er så missliker forumreglene så ille, er bare og opprette ett eget forum isteden...

All ære til Dag og det arbeidet han gjør for oss her :)

Skrevet
Synes heller at folk skal holde munn isteden' date=' tenk dere hvor mye Arbeid Dag legger i dette forumet og hva han har gjort for oss som har ett så bra forum. Tenk dere hva han betaler i driftskostnader? Leie av nett?? Servere osv.... Og tom egen nettbutikk..... og hvor mange timer han ofrer for oss i året for å holde forumet oppe osv...

[/quote']

Han lever på brukere.. Uten brukere er det null poeng med norsk flight sim community. Han må tåle å få kritikk og jeg klarer ikke skjønne hvorfor dag tviholder på 800x600 størrelser på bilder..

Skrevet

Etter at jeg fulgte rådet litt lenger opp i tråden her om å bytte til ubbthreads i Mine ting - Mine preferanser - Hvilket stilsett og velge "ubbthreads" så ble det jo bare fryd. Med en kakifarge i steden for den blå, så synes jeg det ser riktig flott ut. Nå ser jeg jo alle bilder fullt ut uten å scrolle. Da ser jeg ikke poenget med å ha en underskriftskampanje. La det være som det er nå. Så lyser vi fred over denne saken. :)

Skrevet

Synes heller at folk skal holde munn isteden, tenk dere hvor mye Arbeid Dag legger i dette forumet..

Det er klart Dag gjør masse arbeid for dette forumet, like klinkende klart som at dette forume kommer ferdig ifra leverandøren og det å fikse dette forumet ikke er verre enn å legge noen filer på en server, å modifisere en eventuelt config fil..

(Men han skal nå ha det at han har et fabelaktig Web Shop, som det oser stolthet og kvalitet av.)

Det er derfor klart vi som brukere av forumet må få lov å ytre vår mening om det å få lov til og si vår mening om hva vi mener er mest hensiktsmessig og ikke minst nyttig. Hvis ikke hadde vi ikke hatt et Forum her i utgangspunktet.

Selv om vi er et flightsimulatornettverk er jo de som driver noe slikt, i dette tilfellet Dag like nødvendig av de ulike tilbakemeldinger om prosessen som resten av arbeidslivet forøvrig trenger for å eventuelt forbedre produktene sine.

Ta dette forumet for eksempel, dette er et forum som Dag har investert i for og kunne bruke på denne siden. Noen kan mene det var en smart investering, mange andre kan mene at det muligens var en dårlig investering, det vil alltid finnes noen som mener at noen gjør en feil investering der og da.

Men det er vel ikke det, det handler om? Det handler vel om at vi ikke liker forandringer i vanene våre. Og straks det blir det, vil det alltid være noen som starter en eller annen form for klage.

For nå er jo ikke dette forumet noe forum som trenger en klagepost i utgangspunktet. Om du bare går inn som sagt tidligere i denn tråden på Mine preferanser kan du jo endre det til du blir fornøyd.

Nå synes jeg ikke personlig at dette bildegalleriet vil bli noe bra, men nå er det jo til sist Dag som sitter å ser på behovet å handler. Så vi får nå se hvordan det går.

Skrevet
Etter at jeg fulgte rådet litt lenger opp i tråden her om å bytte til ubbthreads i Mine ting - Mine preferanser - Hvilket stilsett og velge "ubbthreads" så ble det jo bare fryd. Med en kakifarge i steden for den blå' date=' så synes jeg det ser riktig flott ut. Nå ser jeg jo alle bilder fullt ut uten å scrolle. Da ser jeg ikke poenget med å ha en underskriftskampanje. La det være som det er nå. Så lyser vi fred over denne saken. :) [/quote']

Vel hvis du leser litt lengre opp i tråden så er det ikke alle dette funker for.

Det funker tydeligvis ikke for de fleste, siden det er så mange underskrifter her

Skrevet
Jeg fant ikke X'n som vist på bildene dine. Kan det ha noe med at jeg bruker Opera?

Som Ole sier så er det sånn jeg ville hatt det. En enkel måte å fjerne hele greia på høyre side. Et alternativ kunne jo vært et valg under "Mine Preferanser" i hovedmenyen, men jeg en slik X hadde vært lettere.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...