Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få fjernet meny/shoutbox/siste innlegg/hvem er online og statistikk fra høyresiden av fs.no, og la oss få poste større bilder istedet.

Foruten ShoutBox så er det greie funksjoner, men de kan plasseres at annet sted på siden.

Om det kan la seg gjøre, så gi oss mer spillerom kun i Screenshots iallefall.

Geir Østtveit

Skrevet
Ser ikke problemet.

Til dem som klager over scrolling er det bare å gå på Mine ting - Mine preferanser - Hvilket stilsett og velge "ubbthreads". Da vises hele blidet.

Niks! Må fortsatt scrolle.

Ikke at det er noe problem for meg.. :)

Skrevet

Dette er 1024x768

Dock.jpg

Og etter jeg nå skiftet til ubbthreds oppsettet, kan jeg se hele bildet uten å scrolle. COOOL

Uvante farger, men det gjør faktisk hele denne posten unødvendig.

Eller...De(t) andre oppsettene burde hatt samme funksjon.

Skrevet

Hmm okei, kan ha noe med at jeg pleier å kjøre browseren i vindu, og ikke full skjerm, i og med at jeg gjør flere ting på en gang - f.eks. ovevåker renderstatus i LightWave, chatter med webcam etc..

Når jeg maksimerte til full skjerm (kjører 1680x1050) måtte jeg ikke scrolle - men holy da.. Jeg syns ikke det ble videre pent eller praktisk for min del å dure på med full skjerm heller. Er vel bare meg.. :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...