Gå til innhold

Har du sjekket hjulboltene siden du la om dekk?

Featured Replies

Skrevet

Han hadde flaks at hjulet ikke traff noen personer da. Et hjul som løsner fra en bil i f.eks 50 km/t vil treffe et objekt med flere tonns kraft.

Folk er rimelige tette i pappen når de ikke oppdager at et hjul er løst før det løsner helt. Det kjennes rimelig godt i bilen for å si det sånn.

Hipp hurra for Ola Nordmann bak rattet :sick:

Skrevet
  • Forfatter
Han hadde flaks at hjulet ikke traff noen personer da. Et hjul som løsner fra en bil i f.eks 50 km/t vil treffe et objekt med flere tonns kraft.

Flaks ja.. Er 60-sone her, og en flittig brukt sykkelsti på siden (der jeg sto og tok bildet)

Skrevet

Var for et par år siden jeg møtte på en bil med campingvogn med bare et hjul på i Østerdalen... :grin:

Skrevet
Når ble ola nordmann så mye dårligere enn resten av verden til å kjøre bil?

Ola N ble ikke, han har bare alltid vært det. Dette gjelder derimot ikke Kari N som jo er eminent bak rattet :whistle:

Skrevet

Hehe! , nei kommer man gjerne litt ned i landa så kommer det mye uvettig kjøring, det er helt klart! men skjønner hva Ivar mener med Ola Nordmann bak rattet! hehe

Mvh Lars Petter Hassel

Skrevet
Om dere synes nordmenn er idioter i trafikken lurer jeg på hva dere kaller amerikanere

Herlig ... her fant vi enda en grunn og et tema til å kritisere amerikanerene.

Da er det jo en fin og vellykket dag.

-B

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …