Kai Dreyer Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Heisann. Det var en post her der en person linket til ett sted man fikk gratis domene.. Var noe med .dk. Noen som husker posten? Siter
Trond Meier Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Nå koster det ikke mer enn en 100'lapp i året for et .com domene heller da Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg betaler ikke noe ekstra for .com domenet jeg. Jeg betaler ca 400,- i året for følgende: 360 GB plass 3600 GB / mnd i overføring Ubegrenset email kontoer (noe jeg ikke benytter meg av forsåvidt men) Fritt domene på bla. .com (og noen andre). Alt hos servage.net (ta kontakt om noen vil ha en "vervelink" ). Siter
Trond Meier Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Du vil ikke ha private meldinger står det Tar gjerne en vervelink jeg, men det kan ta litt tid før jeg bruker den Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Det er korrekt, blir så fort til at jeg glemmer PM, så jeg foretrekker email (adressen skal stå oppgitt i profilen, og ihvertfall på min webside). Men jeg skal sende deg en link Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Er det .tk du tenker på? Yes Med .tk så kommer det opp en side med masse reklamen og tull på før du kommer inn på selve siden... Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Tror jeg har postet her tideligere om http://www.frac.dk. De gir deg ihvertfall gratis hosting med tilgang til MySQL Selv planlegger jeg å bytte fra Servage.net til noen andre (tar gjerne imot forslag). Syns servern deres er så ustabil. Noen dager er alt helt vanlig andre dager tar det lang tid å laste sider og jeg får lav nedlastingshastighet fra dem. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Veldig enkelt: http://www.moo.no/ Poenget med eget domene er vel å unngå all slags tilnavn som moo, freewebs, piczo osv. i adressen Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Selv planlegger jeg å bytte fra Servage.net til noen andre (tar gjerne imot forslag). Syns servern deres er så ustabil. Noen dager er alt helt vanlig andre dager tar det lang tid å laste sider og jeg får lav nedlastingshastighet fra dem. Deg om det. Jeg har aldri hatt store problemer med Servage og de få gangene eller to gangene jeg har brukt support har jeg fått svar på 2 og 5 minutt Siter
Geir Teigo Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er meeeget fornøyd med www.one.com . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.