Lars Hassel Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Her har vi traileren til Lange flate ballær 2! en helt genial film virker det ut som! Link Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er vel kanskje ikke like optimist som deg Lars, men jeg tror ihvertfall det blir ei stilig scene i filmen...tidligere i uka (mener det var på torsdag) holdt de på å spille inn ei scene med fire Bell-412 i formasjon. Utrolig stilig å se dem komme inn mot Rygge skikkelig lavt og i formasjon, fikk skikkelig "Apocalypse Now!"-feeling Rakk ikke å ta noe bilde av dem da alle fire kom i formasjon, men fikk såvidt knipset ett bilde av en av dem da den fløy rett over her tidligere på kvelden. Bildet ble ikke allverden, men det er ikke hver dag man ser en Bell-412 som flyr med dørene åpne...(må si at jeg er litt missunnelig på folka som sitter der og dingler med beina). Siter
Lars Hassel Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 Nei altså, mener vel ikke at denne kommer til og overgå 1'ern! Men ser nok ut til at det blir litt latter ja! hører den geniale østfold/engelsken til han ene så er det jo bare og le! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.