Skrevet 15. juni 2007 17 år Får prøve her også, så vel som noen andre fora.. Ble nylig informert om at alle planer i sommer er kansellert av ulike årsaker, så da sitter jeg plutselig uten å ha en millimeter å gjøre. Har lyst til å gjøre noe med all tiden frem mot slutten av juli - og gjerne noe jeg liker å drive med. Har klipt i Final Cut siden 4.5 HD, så jeg kjenner programmet nok til å kunne sette meg ned ved noens workstation og starte fra scratch eller fortsette i påbegynt klippejobb - evt. har jeg egen maskin med Final Cut Studio 2. Utenom DVD-authoring og klipp, kan jeg gjerne delta å gjøre produktet noen hakk bedre med fargekorrigering i Apple Color og compositing i Adobe After Effects. Har også erfaring med OB-buss og flerkamera, både som fotograf og med rigg. For å oppsummere helt enkelt: - Klipp - Fargekorrigering - Compositing - DVD-athuroing - Flerkamerafotograf Jobber i PAL så vel som HD og HDV. Videoklipp | CV Ta kontakt! post @ olahaldor . net
Skrevet 15. juni 2007 17 år Denne kanskje? http://www.dfs.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=9055 Kanskje jeg treffer deg også? NRK har masse folk der også, så kanskje noe å hente der?
Skrevet 15. juni 2007 17 år Forfatter Takk for tipset - men skriverier og journalistikk er ikke mitt arbeidsfelt - det overlater jeg til de som kan det.
Skrevet 16. juni 2007 17 år Har en hel bunke med med film kassetter jeg skulle ha klipt og satt sammen til en dvd .. Hvor mye tar normalt noen å gjøre dette?..
Skrevet 16. juni 2007 17 år Forfatter Tar det med spesifikke priser på PM, da det er flere faktorer som avgjør hvor mye utgifter det blir for kunden. Men sånn i det store løp avhenger av hvem du går til, hvilket format tapene er i, hva du ønsker å få gjort med dem, og evt. hvor fancy du vil DVDene skal se ut, med trykk på plate, skikkelig cover med passende coverdesign, menyer osv. F.eks. hvis det er VHS (utrolig mange som har det ennå) blir det enda mer arbeid for å få det inn på disk - mye mer utstyr som må kobles, flere kilder for feil og mangler, og mer prakk - ergo - en del mer prosent i prakk-gebyr.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.