Jonas Mindt-Soot Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 1k08yxu57NA Noe annet en hva man forbinder med de fleste talentkonkuransene. Helt fantastisk etter min mening Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Ble overrasket da den karen begynte å synge første gang jeg så klippet. Leste en plass at blindtarmen hans sprakk en gang, det må ha gjort helvetes vondt Siter
Michael A B Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Helt fantastisk etter min mening Den sangen der gir meg frysninger nedover ryggen når det gjøres skikkelig som her (og det sier jeg, en som hører omtrent kun på elektronisk musikk,) dette var utrolig bra, dog, hadde ikke ventet meg det på forhånd i dette tilfellet Pavarotti framførte denne sangen under åpningsseremonien til OL i Torino i fjor, og det var like mektig. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Utrolig bra gjennomført ja, er flott å se at det nå og da dukker opp noen i slike konkuranser som virkelig kan synge. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Dette var rett og slett hysterisk rørende!! Fantastisk! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 QWNoiVrJDsE Liker talentkonkurranse, ekte talent er noe helt annet enn fjortissjentenes favoritt i Idol Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hun jenta sang vannvittig bra til og bare være 6 år. Hun hadde en utrolig fin sangstemme, og sang utrolig rent til og være en seksåring. Men jeg holder nok en knapp på Paul Potts. rDB9zwlXrB8 Utrolig fin stemme. Det virker som samtlige er enig i det, og med den bakgrunnen hans som en helt vanlig mann, med en helt vanlig jobb, er det en utrolig prestasjon og bare gå på scenen å gjøre det der. Det er slike ting som vekker drømmer oss andre "vanlige" mennesker. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Vanvittig bra. Selv om opera ikke er det første jeg putter i CD-spilleren ga dette meg gåsehud, men så var stemningen også magisk i studioet. Utrolig prestasjon av en "mann fra gata". Tror det finnes flere slike skjulte talenter som har havnet på helt feil hylle i livet. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Helt fantastisk etter min mening Den sangen der gir meg frysninger nedover ryggen når det gjøres skikkelig som her (og det sier jeg' date=' en som hører omtrent kun på elektronisk musikk,) dette var utrolig bra, dog, hadde ikke ventet meg det på forhånd i dette tilfellet Pavarotti framførte denne sangen under åpningsseremonien til OL i Torino i fjor, og det var like mektig. [/quote'] Jeg har sett denne 3 ganger nå og får fortsatt frysninger EDIT: Tenk å være Paul Potts som ble mobbet på skolen, sliter med dårlig selvtillit og så plutselig bli en flere millioner av mennesker beundrer. Får meg til å tenke på at verden faktisk er en liten smule rettferdig after all Siter
Anders johansen Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 EDIT: Tenk å være Paul Potts som ble mobbet på skolen' date=' sliter med dårlig selvtillit og så plutselig bli en flere millioner av mennesker beundrer. Får meg til å tenke på at verden faktisk er en liten smule rettferdig after all [/quote'] Handler bare om å tørre å gjøre det ^^ Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Kaste seg på og delta. Nekter å tro produsentene har vært innom enhver butikk i England for å spørre om "hei, har vi noen skjulte talenter her?" Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Utrolig flott stemme og en presisjon som holdt hele veien gjennom dette ja. Det var også moro å se han idiotiske drittsekken Cowell smile og til og med prestere noen få klapp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.