Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk etter min mening :D

Den sangen der gir meg frysninger nedover ryggen når det gjøres skikkelig som her (og det sier jeg, en som hører omtrent kun på elektronisk musikk,) dette var utrolig bra, dog, hadde ikke ventet meg det på forhånd i dette tilfellet :)

Pavarotti framførte denne sangen under åpningsseremonien til OL i Torino i fjor, og det var like mektig.

Skrevet

Hun jenta sang vannvittig bra til og bare være 6 år. Hun hadde en utrolig fin sangstemme, og sang utrolig rent til og være en seksåring.

Men jeg holder nok en knapp på Paul Potts.

rDB9zwlXrB8

Utrolig fin stemme. Det virker som samtlige er enig i det, og med den bakgrunnen hans som en helt vanlig mann, med en helt vanlig jobb, er det en utrolig prestasjon og bare gå på scenen å gjøre det der. Det er slike ting som vekker drømmer oss andre "vanlige" mennesker.

Skrevet

Vanvittig bra. Selv om opera ikke er det første jeg putter i CD-spilleren ga dette meg gåsehud, men så var stemningen også magisk i studioet. Utrolig prestasjon av en "mann fra gata". Tror det finnes flere slike skjulte talenter som har havnet på helt feil hylle i livet.

Skrevet

Helt fantastisk etter min mening :D

Den sangen der gir meg frysninger nedover ryggen når det gjøres skikkelig som her (og det sier jeg' date=' en som hører omtrent kun på elektronisk musikk,) dette var utrolig bra, dog, hadde ikke ventet meg det på forhånd i dette tilfellet :)

Pavarotti framførte denne sangen under åpningsseremonien til OL i Torino i fjor, og det var like mektig. [/quote']

Jeg har sett denne 3 ganger nå og får fortsatt frysninger :)

EDIT: Tenk å være Paul Potts som ble mobbet på skolen, sliter med dårlig selvtillit og så plutselig bli en flere millioner av mennesker beundrer.

Får meg til å tenke på at verden faktisk er en liten smule rettferdig after all

Skrevet

EDIT: Tenk å være Paul Potts som ble mobbet på skolen' date=' sliter med dårlig selvtillit og så plutselig bli en flere millioner av mennesker beundrer.

Får meg til å tenke på at verden faktisk er en liten smule rettferdig after all

[/quote']

Handler bare om å tørre å gjøre det ^^

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...