Anders johansen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Noen som har denne sangen? Trenger den til eksamen i morra, skal ha litt om beatlemania og sånt.. Og dennne sangen blir nevnt i teksten vi har, så jeg tenkte jeg skulle spille den under framføringa. Noen som kan sende den til meg over MSN? Bjohansen91@hotmail.com Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor ikke bare bruke 2min på å laste den ned? Siter
Anders johansen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor ikke bare bruke 2min på å laste den ned? Mitt "nedlastingsprogram" klarte ikke å laste den ned. Har nå fått tak i sangen, fikk en jeg kjenner til å laste den ned for meg. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Syns du skal droppe å spille sangen på eksamen, med mindre du synger selv...å sette på en cd og sitte å høre på den gir neppe sensor noe godt inntrykk av dine engelskferdigheter. Siter
Anders johansen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Syns du skal droppe å spille sangen på eksamen' date=' med mindre du synger selv...å sette på en cd og sitte å høre på den gir neppe sensor noe godt inntrykk av dine engelskferdigheter. [/quote']Jeg var på veiledning i dag. Og da sa læreren/veilederen at det var en god ide å spille av sangen, så lenge jeg sa hvorfor jeg valgte å spille den. Men jeg skal ikke spille av hele sangen, bare en liten del. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da kan du heller synge den selv En jeg gikk i klasse med sang en sang selv mens han spilte piano på engelsk eksamen muntlig. Han sang en eller annen bløt lovesong, og sensor som var kvinne smelta selfølgelig helt og ga ham 6 Siter
Anders johansen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Da kan du heller synge den selv En jeg gikk i klasse med sang en sang selv mens han spilte piano på engelsk eksamen muntlig. Han sang en eller annen bløt lovesong' date=' og sensor som var kvinne smelta selfølgelig helt og ga ham 6 [/quote'] Men da kunne han sikkert synge da.. Jeg kan ikke synge, har aldri vært flink til det... Siter
Geir G Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hvis du ikke kan synge, for all del: Ikke syng! :grin: Har den på CD, så jeg kan sende den... EDIT: Så at du hadde fått tak i den nå... Siter
Anders johansen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Hvis du ikke kan synge' date=' for all del: Ikke syng! :grin: [s']Har den på CD, så jeg kan sende den... [/s] EDIT: Så at du hadde fått tak i den nå... Takk uansett Siter
Elias Lundereng Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde samfunnsfageksamen. Og temaet var "Sammen skal vi leve." Jeg satt og grublet litt.. "Hvor har jeg hørt det før?" Til slutt kom jeg på det! Lillebjørn Nilsen sin sang Barn av regnbuen. Så jeg valgte å lære meg sangen og teksten på gitar og fremførte den som en slags åpningsscene. Hun elsket det og syntes hele fremføringen var glimrende. Men dessverre var jeg ikke helt god på spørsmålene etterpå, så jeg endte opp med en 4. Siter
Anders johansen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Skrevet 16. juni 2007 Jeg hadde samfunnsfageksamen. Og temaet var "Sammen skal vi leve." Jeg satt og grublet litt.. "Hvor har jeg hørt det før?" Til slutt kom jeg på det! Lillebjørn Nilsen sin sang Barn av regnbuen. Så jeg valgte å lære meg sangen og teksten på gitar og fremførte den som en slags åpningsscene. Hun elsket det og syntes hele fremføringen var glimrende. Men dessverre var jeg ikke helt god på spørsmålene etterpå' date=' så jeg endte opp med en 4. [/quote'] Kjipt. Jeg droppet sangen og framførte uten. Brukte bilder på overhead osv. Jeg svarte på alle spørsmålene, men fikk 4 fordi hun synes jeg mumlet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.