Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne sangen?

Trenger den til eksamen i morra, skal ha litt om beatlemania og sånt..

Og dennne sangen blir nevnt i teksten vi har, så jeg tenkte jeg skulle spille den under framføringa.

Noen som kan sende den til meg over MSN?

Bjohansen91@hotmail.com

Skrevet
Syns du skal droppe å spille sangen på eksamen' date=' med mindre du synger selv...å sette på en cd og sitte å høre på den gir neppe sensor noe godt inntrykk av dine engelskferdigheter. [/quote']

Jeg var på veiledning i dag. Og da sa læreren/veilederen at det var en god ide å spille av sangen, så lenge jeg sa hvorfor jeg valgte å spille den.

Men jeg skal ikke spille av hele sangen, bare en liten del.

Skrevet

Da kan du heller synge den selv ;)

En jeg gikk i klasse med sang en sang selv mens han spilte piano på engelsk eksamen muntlig. Han sang en eller annen bløt lovesong, og sensor som var kvinne smelta selfølgelig helt og ga ham 6 :/

Skrevet
Da kan du heller synge den selv ;)

En jeg gikk i klasse med sang en sang selv mens han spilte piano på engelsk eksamen muntlig. Han sang en eller annen bløt lovesong' date=' og sensor som var kvinne smelta selfølgelig helt og ga ham 6 :/

[/quote']

Men da kunne han sikkert synge da..

Jeg kan ikke synge, har aldri vært flink til det...

Skrevet

Jeg hadde samfunnsfageksamen. Og temaet var "Sammen skal vi leve." Jeg satt og grublet litt.. "Hvor har jeg hørt det før?" Til slutt kom jeg på det! Lillebjørn Nilsen sin sang Barn av regnbuen. Så jeg valgte å lære meg sangen og teksten på gitar og fremførte den som en slags åpningsscene. Hun elsket det og syntes hele fremføringen var glimrende. Men dessverre var jeg ikke helt god på spørsmålene etterpå, så jeg endte opp med en 4. :(

Skrevet
Jeg hadde samfunnsfageksamen. Og temaet var "Sammen skal vi leve." Jeg satt og grublet litt.. "Hvor har jeg hørt det før?" Til slutt kom jeg på det! Lillebjørn Nilsen sin sang Barn av regnbuen. Så jeg valgte å lære meg sangen og teksten på gitar og fremførte den som en slags åpningsscene. Hun elsket det og syntes hele fremføringen var glimrende. Men dessverre var jeg ikke helt god på spørsmålene etterpå' date=' så jeg endte opp med en 4. :( [/quote']

Kjipt. Jeg droppet sangen og framførte uten. Brukte bilder på overhead osv.

Jeg svarte på alle spørsmålene, men fikk 4 fordi hun synes jeg mumlet. :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...