Skrevet 14. juni 2007 17 år For dere som ikke vet hva AA er,(da mener jeg ikke Anonyme Alkoholikere)så er det et gratis fps spill som kan lastes ned og spilles online. Det har vært på markedet i mange år. Alt er gratis, du må bare lage deg et brukernavn. Det var ment som et rekruterings verktøy for amerikansk ungdom når det kom første gang, men etter kort tid tok det helt av. Siden den gang har de oppgradert spillet kontinuerlig med nye maps og nye grafiske motorer,(spill versjonen er for øyeblikket 2.8.1) er nå på Unreal Engine 2.5 går snart over på 3.0 engine. Du må gjennomgå en slags opplæring for å få full tilgang til alt i spillet, kall det gjerne en rekruttskole. Gjør du det mindre bra på skytebanen for du ikke tilgang på sniper-rifle f.eks.(snakker 50 cal her blant annet) AA er det nærmeste du kommer simulering i et fps spill, alt annet er Arcade. :grin: Da tenker jeg på Battlefield 2, Counter Strike, Call of Duty m.m. Jeg har brukernavnet [DtK]Valiant[NOR], er fungerende klanleder for DtK=Damned Team Killers. Men vi er ikke noe sykt seriøse, mest for morro. Vi er en gjeng med både godt voksne og noen unge. Eldste er vel 45, jeg selv er 37. Flest fra Norge der men noen fra England, USA og Danmark. Vi har egen Teamspeak server og egen spillserver. Dette er et spill for den tålmodige fordi når du dør må du vente til hele runden er over, så her kan du ikke "rushe" fram som en arcade fjomp. Spillet i sin helhet kan lastes ned fra disse linkene http://www.americasarmy.com/downloads/ Skulle du ikke ha noen å spille med eller trenger hjelp, er du hjertelig velkommen til å joine Teamspeaken vår. IP'n er 209.247.83.121:8775 bare ref. til meg
Skrevet 14. juni 2007 17 år AA er fett! Men klarer ikke den SF treningen der du skal krype igjennom et sted uten at noen ser deg.
Skrevet 14. juni 2007 17 år Forfatter AA er fett! Men klarer ikke den SF treningen der du skal krype igjennom et sted uten at noen ser deg. Vi kan gi deg litt recon på den , bare stikk innom. Hvis du har Teamspeak da. Ellers er det bare å krype mye og ikke kom i nærheten av busker. Bråker veldig selv om du ikke hører det selv.
Skrevet 14. juni 2007 17 år Heisann! Jeg har samme problem som Aleksander, klarer ikke den SF treningen. Tror kanskje jeg velger feil rute eller noe, for plutselig står jeg rett ved foten av et vakttårn, og da er det jo ikke rart jeg blir sett Jeg spiller som dere skjønner også AA, og har teamspeak
Skrevet 14. juni 2007 17 år Hadde det vært en god ide å avtale et tidspunkt for en match, for meg passer det som sagt denne helgen, fra lørdag ettermiddag og utover. Mitt favorittkart er Bridge Crossing.
Skrevet 14. juni 2007 17 år Lenge siden jeg spilte AA, men da spilte jeg det en del. Kansje jeg skal se om jeg ikke får lastet det ned igjen :cool:
Skrevet 14. juni 2007 17 år Forfatter Klarer du ikke SF treningen så får du ikke tillgang til SF våpen og SF maps. Det er kanskje litt dumt lagt opp med det siste du må gjøre i SF treninga, men det er i grunn plankekjøring. Når du går eller kryper så kan du bevege deg i 2 hastigheter, bruk sakte gange/kryping og ligg i midten av de små dalsøkka når du kryper. Hold deg ihvertfall unna buskas. Men stikk gjerne innom TS servern vår. I helga er det alltid action der så da passer det også bra.
Skrevet 14. juni 2007 17 år Spilte ganske mye AA en stund, men så ble det så mye fjortisser på serverne jeg pleide å være på at jeg gav opp alt sammen til slutt. Men jeg er vel nesten nødt til å begynne igjen snart
Skrevet 15. juni 2007 17 år Er det et krevende spil? Krever det mere af pc'en end eksempelvis Battlefield 2 eller Call of Duty 2?
Skrevet 15. juni 2007 17 år Nei det ville jeg ikke si. Dessuten er det veldig justerbar grafikk så du kan tilpasse det systemet ditt.
Skrevet 15. juni 2007 17 år Er det passord på TS-serveren? [17:01:36] Bad Login (name and/or password wrong)
Skrevet 15. juni 2007 17 år Forfatter Beklager så mye, viste ikke at det var satt passord på serveren. Er selv admin så jeg behøver ikke passord. Grunnen var at det var noen som kom inn med jevne mellomrom og bare drev faanskap, spilte veldig høy musikk osv. Og det gikk ikke å kicke eller banne ham. Men et lite passord som "ashley" skulle stoppe ham. Så da vet dere det Yepp passordet er "ashley". Blir det noe kødd så er det jo bare å endre det. Vi har stort sett alltid hatt en åpen Clan Server. Men det er alltid noen som ikke har fått en god nok oppdragelse hjemme.
Skrevet 17. juni 2007 17 år Forfatter Nei det ville jeg ikke si. Dessuten er det veldig justerbar grafikk så du kan tilpasse det systemet ditt. Hi hi....er det ikke ICENOR eller no..?
Skrevet 26. juni 2007 17 år hehe det er det :grin: hvordan viste du det? Har ikke spilt AA på år og dag Har lastet det ned nå og skal til å logge meg inn. Får se om jeg fortsatt husker noe
Skrevet 27. juni 2007 17 år Forfatter Morro du stakk innom, nå var vi jo bare noen få online. Men det er stort sett fullt kjør der. Du hadde jo litt "skills" også. :cool:
Skrevet 27. juni 2007 17 år hehe det kom tilbake etterhvert ja Morro med nye kart og en bedre UI også, så du kommer nok til å se mer av meg der ute :cool:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.