Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som vet hva som var galt med ene motorn på SAS (B737) flight til Sola idag tidlig kl 08.25 ?

 

De som var ombord fikk etter litt venting bytte til et nytt fly.

En jeg kjenner var ombord og fortalte dette, tenkte om noen hade mer info :)

Skrevet

Som man pleier å si, "en ulykke kommer sjelden alene". Men som sagt, dette er selvsagt helt tilfeldig.

 

(Så er det bare å vente på, at noen kommer med påstander om dårlig

vedlikehold osv..) :crazy:

Skrevet

(Så er det bare å vente på, at noen kommer med påstander om dårlig

vedlikehold osv..)

 

Vi bare venter på kommentaren til Stian hvert øyeblikk nå ;)

Skrevet

Hehe, er nok tilfeldig. Jeg skulle bare se om det utløyste noen heftige argumenter for eller mot. Men nå har jo SAS vært beskylt for å kanslerere fly før som det var lite folk booket på for så å skylde på teknisk.

Skrevet

Hvis dette var en Boeing 737-400, så har jeg opplevd akkurat det samme i Oslo.

 

Dette var LN-BRQ, vi fikk start på venstre motor men så den høyre så, ville ikke den starte..

 

Var APU Valven som var gått, wså vi fikk en B737-800, LN-RRL istedet..

 

Hyggelig det!

 

Hyggelig crew som var så greie og lot meg få klappsete selv om det var forsinkelser!

Skrevet
Hvis dette var en Boeing 737-400' date=' så har jeg opplevd akkurat det samme i Oslo.

 

Dette var LN-BRQ, vi fikk start på venstre motor men så den høyre så, ville ikke den starte..

 

Var APU Valven som var gått, wså vi fikk en B737-800, LN-RRL istedet..

 

Hyggelig det!

 

Hyggelig crew som var så greie og lot meg få klappsete selv om det var forsinkelser! [/quote']

 

Hmmm, jeg skulle likt og vite hvordan en kaputt APU valve kan gjøre at man får start på venstre motor men ikke høyre ?

 

 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …