Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skulle søke etter noe kompabilitetsproblemer med Windows Vista og Settlers 3 (som ble lagd på midten av nittitallet...) - det er et beintøft spill som fungerer den dag i dag, og jeg tar det stadig vekk med når jeg skal bort på dataparty med venner. Det er en klassiker rett og slett. :)

Det morsomme var når jeg fant en review av spillet... Les, og småle.. :)

I have to hand it to Blue Byte they did a very nice job on graphics. Settlers 3 supports Direct 3D and resolutions up to 1024x768. Graphics were nice and colorful on my Creative Blaster 12MB and my 8MB Matrox G200. The speed however was a problem. On my P2-333 (overclocked to 375) it ran well enough at 1024x768, but when I tried to run it on my friend's P-200 MMX and a Diamond Monster 3D (voodoo 1) it was horrible even at 640x480. I would say it was literally unplayable on that machine. So, basically, if you've got the machine for it the graphics are nice, but if your machine isn't on the "higher end" you might want to over look this title.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …