Skrevet 13. juni 2007 17 år Hei hei, jeg har engelsk muntlig eksamen på fredag.. Tema er "Being young". Jeg har tenkt å ha om hvordan det er å være ung i dagens samfunn. Noen som har noen tips til hva som f.eks kan være viktig eller som kan gi et lite pluss ?
Skrevet 13. juni 2007 17 år Forfatter Skal du ha ppt-framvisning? ppt? regner med at det er powerpoint? Nei det skal jeg ikke, jeg skal bruke gammeldags overhead for å vise noen bilder.
Skrevet 13. juni 2007 17 år Æsj for et tema du fikk da Fikk Australia jeg. Viktig uansett å ALDRI si et norsk ord id et hele tatt. Om du ikke finner fram til ordet du skal si, prøv å forklare det på en annen måte. Bare tenk deg at du aldri har kunnet norsk, og vet ikke noe om språket..
Skrevet 13. juni 2007 17 år Forfatter Æsj for et tema du fikk da Fikk Australia jeg.Viktig uansett å ALDRI si et norsk ord id et hele tatt. Om du ikke finner fram til ordet du skal si' date=' prøv å forklare det på en annen måte. Bare tenk deg at du aldri har kunnet norsk, og vet ikke noe om språket.. [/quote'] ok, takk =)
Skrevet 14. juni 2007 17 år Ikke skli over til brei Amerikansk. Og sier du noe feil så sier du bare "ah...Gordon Bennett". :grin: Funker alltid.
Skrevet 14. juni 2007 17 år Forfatter Ikke skli over til brei Amerikansk. Og sier du noe feil så sier du bare "ah...Gordon Bennett". :grin: Funker alltid. haha, hvor får du Gordon Bennett fra? "Okey, the "C" text is about kids who protests againts their.... ehm. Gordon Bennett." WTF?
Skrevet 14. juni 2007 17 år Det er et typisk engelskt uttrykk for lett sinne/forbauselse. F.eks. du mister en talerken med suppe i gulvet....Ahhh..Gordon Bennett.. Harold: Well that's that then. I said "That's that then". Albert: What's that then? Harold: That is! I've finished for the day! Albert: Have you fed the horse? Harold: Of course I've fed the horse - I wouldn't have said "That's that then" if I hadn't. Albert: You wrapped him up? Harold: Yes I have wrapped him up. Look when I say "That's that then" it means I've done it all, it means I've finished. Gordon Bennett, if you don't know that after all these years.
Skrevet 15. juni 2007 17 år Forfatter hehe, ok ^^ Skal dra til skolen snart. Men er ikke sikkert jeg husker "Gordon Bennett" edit: har hatt eksamen nå.. Fikk 4 fordi hun synes jeg "mumlet" mens jeg snakket... Jeg var sykt stressa og nervøs i starten, så er kanskje derfor.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.