Audun Braastad Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 På lørdag var jeg en tur i Drøbak for å få med meg et ganske så stort cruiseskip. Navnet er Costa Magica, og lengden er 272m På grunn av at jeg nå har både Streptokokker og kyssesyken, går ting litt sakte, og jeg har ikke fått ferdig bildene før i dag. Ble ikke så mye redigering på bildene. Ble mye motlys, men det fikk ikke jeg gjort noe med. Eventuell tekst er over bildene. Mye trafikk utenfor Drøbak i kveld Costa Magica kan skimtes på vei fra Oslo mot Drøbak, men først i køen er DFDS. Begge skal til København. Og så kommer den store Overraskelse! Det fine med havna i Drøbak er at det også er landingsplass for helikopter der. Plutselig kom disse for å levere noen som skulle videre i gummibåt Dette ble så dårlig pga motlys at jeg like så godt lagde en "gammel-versjon" av det. Jepp, det er vel det eneste jeg har opplevd siden torsdag utenom å ligge i senga.. Ønsker kommentarer Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Veldig fine bilder Audun, var skikkelig gøy å se noe så svær inne i lill Oslo-fjorden Siter
Michael A B Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ah, savner Drøbak om sommern :blush: Sry til dere i Trønderbataljonen, men Trondheim er og blir ingen ordentlig sommerby :grin: Ellers flott å få se bilder fra det egentlige hjemstedet mitt Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ja, det er fint i Droebak naa for tiden! Fine bilder! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Fine bilder, men jeg fikk egentlig ikke noen følelser av sommer før på de tre siste bildene. Virket veldig overskyet og kaldt. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Aj aj, maritime bilder - dette er meget velkomment i mine øyne! Flotte skip, selv om min favoritt nok er DFDS sin flotte "M/S Crown of Scandinavia". Meget flotte og skarpe bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.