Skrevet 10. juni 2001 23 år YOOO! Lurte på hvorfor flyin`et som skulle være i går (9/6) ble avlyst..så ingen avlysning hær i forumet,fikk meldinga via ESOS_V_CTR da jeg var på tur nedover svenske-kysten.... Fullførte færden nedover til EDDT iallefall...... LN-EMK [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]
Skrevet 10. juni 2001 23 år Hei Einar Fly-inn den 9/6 gikk med fullt sukses. Det var på IVAO og ikke på SATCO. Muligvis du var koblet på SATCO [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Da kan jeg kun sige at du gikk glip av et bragende fly-inn.
Skrevet 11. juni 2001 23 år Hva er IVAO? Kan jeg bruke mitt SATCO-medlemskap der? Er det en stor fordel at det er 2 organisasjoner, eller...? Hvor finner man info og IP-adresser? Mange dumme spørsmål kanskje, men håper på svar.
Skrevet 11. juni 2001 23 år Hei Arne IVAO er en organisasjon lige som SATCO. Ja du trenger en egen ID for å kunne logge på IVAO serverne, men det for du på minuttet på denne adresse. Lykke til http://www.ivao.org/no" TARGET=_blank>IVAO Norway
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.