Gert Andreas Barring Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Synd å få det der tagga på ryggen Siter
Audun Braastad Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 You're the man, Anders! Sinnsykt bra! Stell deg på feltet og hvis fram ryggen mot banen før enga-kampen, så tar jeg bilde til KFL.no-galleriet (er fotograf for KFL) Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hva med den dagen du bor i Oslo og heier på Enga? :grin: Eller den dagen du bor i Bergen og heier på BRANN!!! :grin: Siter
per berge Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Stian, Du er ikke klar for tatoo når du må sende ut en slik forespørsel. La det ligge til du vet selv hva DU vil ha bekrefta på kroppen din. Vi snakker ikke om en Panol sprit tusj strek som forsvinner om ett par dager. Tenk deg om og finn ut selv hva du står for og hva du vil fremme. Før du har klarhet i det har du ingeting i ett Tatoo stdudio å gjøre. Alt til sin tid vet du, og dette er ikke tida for en tatoo i ditt tilfelle, men den kan komme etterhvert. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg kan ikke mye om fotball og fans, men jeg kjenner tilhengerne i byen her såpass godt til at jeg kan si at du står ikke på Brann stadion og heier på hjemmelaget med den tatoveringen der. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Ikke jeg heller Vet bare at det finnes elleve mann på hvert sitt lag som krangler om en ball i 90++ minutter på en grass bane... Siter
Audun Braastad Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hva med den dagen du bor i Oslo og heier på Enga? :grin: Eller den dagen du bor i Bergen og heier på BRANN!!! :grin: Man bytter ikke fotballag Siter
per berge Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Nå er ikke tatoo noe som kun anngår fotbal suportere. De er tvert imot en minoritet innen den kulturen og det er desverre blitt litt for mainstream å ha ei tegning på hudflata uten att den betyr noe som helst for vedkomende. De fleste later til åp leve i den tro att dette forsvinner av seg selv "bare jeg blir edru" igjen. Litt satt på spissen kansje men ikke så veldig usant. For dette er en flere tusenårig kunstform som har eksplodert i en ellers ideolgisk fatig og verdiubevist vestlig kultur Om Stian mener noe med det å skaffe seg en tattoo bør han kansje lete i sin egen historiske kulturbakgrunn og da kan han lese seg litt opp her bla, http://www.orionsagaen.dk/Landet/Runer.html Å tegne tagger kan alle gjøre til og med på kjøleskapet uten att det betyr særlig anna enn att noen la en tusj tilgjengelig. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Audun. Får desverre ikke vært på Enga kampen i år:( Dama ordnet billetter lenge før terminlista til Jeff Dunham i Oslo Spektrum samme kveld og samme tid. Vi er bare to med denne tatoveringen nå. Har holdt med fugla siden 92 så som Audun sier bytter man ikke lag. og jeg har bodd i 6fylker til nå. Men alltid vært LSK jeg. Man kan bytte bil og dame og venner men ikke fan om man bytter lag!! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Om Stian mener noe med det å skaffe seg en tattoo bør han kansje lete i sin egen historiske kulturbakgrunn og da kan han lese seg litt opp her bla, http://www.orionsagaen.dk/Landet/Runer.html Har lenge tenkt på å tattovere noe med kulturhistorisk bakgrunn. Helst fra vikingtiden. Keltisk eller asiatisk kunst er kjempetøft for all del, men det har ingenting med min nasjonalitet å gjøre. Har sett mange kule runetattoveringer, blant annet vet jeg om en som har tattovert "Norsk til døden" i runeskrift over håndleddet. Ruenerekken på siden du linker til er vel ikke ekte? Selv ville jeg satset på å bruke futharken. Tenker på å tattovere en torshammer med navnet mitt i runer under (eller gravert inni hammeren) og ravnene Hugin og Munin på hver sin side av hammeren. Problemet er å finne noen som kan lage skisse, ettersom jeg er alvorlig lite kunstnerisk av meg Edit: Til tross for at jeg er hardcore fotballhater så var den tattisen litt tøff Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.