Stian Lingås Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg med å lage skisse til en tatovering? Skal ha den øverst på ryggen. rundt 40 cm bred og 20 cm høy. Har tenkt på tynn skrift i Ganske mørk grønn (nesten svart), men vet ikke hva det skal stå, og hvilken skrifttype.. :confused: Noen som har noen kule, fine osv sitat eller noe i den duren? Noe lignende som dette Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Må si meg enig med David ja. Du kan jo ha "Mamma <3" Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 syns denne var dritkul Nei' date='fy F***N!!! Denne derimot <3 [img']http://aakrene-mek.no/sites/aakrene-mek.no/files/images/LSK.gif[/img] Siter
Stian Lingås Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Dæven her var det mye hjelp å få... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 http://minnacarita.blogg.no/images/060819_14020_1155989210.jpg http://www.designfruit.com/jasongaylor/blog/ Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Om det ikke er helt klart for deg hva du skal tattovere så bør du droppe hele greiene, det er trossalt noe du skal ha på kroppen resten av livet. Og styr for all del unna motefenomen som tribals (noen tribals kan riktignok se bra ut), diverse asiatiske tegn osv. Jeg syns i utgangspunktet at tattoveringer kan være kult, men det er utrolig få ting som egner seg som tattoveringer (ihvertfall i mine øyne). Siter
Gjest Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Som Fredrik sier, er du i tvil _hva_ du skal gravere på kroppen din, så dropp det. Du kommer til å ergre deg grønn når du runder 50 og har en fæl rynkete tatovering på ryggen, som du ikke har noe spesielt forhold til. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Som Fredrik sier' date=' er du i tvil _hva_ du skal gravere på kroppen din, så dropp det. Du kommer til å ergre deg grønn når du runder 50 og har en fæl rynkete tatovering på ryggen, som du ikke har noe spesielt forhold til. [/quote'] Så sant, så sant! Eller værre; når en blir 60 :cry: Det kommer ikke til å se bra ut da :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Skal ha den øverst på ryggen. rundt 40 cm bred og 20 cm høy. Har tenkt på tynn skrift i Ganske mørk grønn (nesten svart), men vet ikke hva det skal stå, og hvilken skrifttype.. Det er jo helt feil måte å gå frem på da.. Tror du kommer til å angre om du finner et tilfeldig motiv å tattovere, bare fordi du vil ha tattovering. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Tattover heller en ørliten tattis et sted på kroppen der ingen legger merke til den (under armhulen kanskje :whistle:) så kan du skryte av å ha tattoo uten å ha gjort noe du kommer til å angre på Siter
Marius Helstad Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Off topic! Nemmen, Stian tatto :confused:. Jaja da har jeg hørt det også hehe. Lykke til min venn :cool:. Synes den skissen du hadde var bra jeg . Du som bestemmer . Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er både for og "i mot" tattoo. Hadde en periode lyst til å tattovere logoen til noe programvare somewhere - ikke fordi jeg brukte programvaren selv, men fordi logoen rett og slett var så sinnsykt kul og unik! Har en mulig tanke om å gjøre det ennå, om enn en annen logo kanskje - vi får se. Tribals syns jeg ikke noe om - det var kult på de tre-fire første jeg så med det, men når "alle" har det er det liksom oppbrukt - det blir ikke noe unikt ved det. Bare for å skeie helt ut da... Siden du skal ha det så stort og bredt, kan du ikke ta å tattovere forskjellige instrumenter fra panelet på et eller annet fly? DET ville vært unikt.. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kan du ikke ta hele Boeing-logoen og "Boeing" med samme skrifttype på hele ryggen? :cool: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Enig de to siste talere her, skal det være noe får det søren meg være et eller annet flygreier. Husk at dette uansett kommer til å syns godt gjennom den tynne hvite kortarma uniformsskjorta når du begynner å fly kommersielt Stian. Siter
Geir G Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hva med den dragen SAS hadde på flyene sine for lenge siden da? :grin: Siter
Stian Lingås Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 tydeligvis en god del personer som ikke har hørt om 7 års, 20 års etc. tatoveringer her inne.. Tribal kan være kult. Mye av det er stygt. 40 cm va kanskje litt å ta i også.. Er det noe jeg skal tatovere så blir det neppe noe i sammenheng med fly.. Elsker fly og aviation, men å tatovere noe slikt blir for ekstremt. Er det ingen som har noen vise ord som passer bra? Kjenner en som tatoverte "My Love" i mørkegrønn, tynn skrift. Ble kult, men "My love" blir litt.. ja.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 tydeligvis en god del personer som ikke har hørt om 7 års' date=' 20 års etc. tatoveringer her inne..[/quote']Jeg har hørt om dem, og det jeg har hørt er ikke positivt. Les her: NFF Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 tydeligvis en god del personer som ikke har hørt om 7 års' date=' 20 års etc. tatoveringer her inne..[/quote']Og du vet tydeligvis ikke hvor elendige slike tattoveringer er...de fungerer ikke slik at de ser bra ut helt til det har gått sju år og så forsvinner de helt magisk av seg selv. De falmer over tid, og da må du belage deg på å måtte gå rundt med en tattovering som ser helt elendig ut i noen år. Skal du først tattovere deg, så gjør det ordentlig, hos en tattovør som kan det han driver med. Siter
T. Paulsen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 I en del yoghurt følger det med sånne klistre-tattoveringer.. De kan man bare vaske vekk igjen hvis man er lei. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Tror det er med sånne i noen typer is-pakninger også. Safari-is eller noe i den dur. Lillesøs på 6 løper rundt med aper og romskip og andre merkelige ting på kroppen til stadighet. :grin: Stian; Skjønner det blir litt ekstremt å dra flyentusiasmen så langt. Hva med å surfe rundt og se på t-skjortetrykk? Kan fort hende det er mye kult der som kunne passa til en tattovering. Stilig tror jeg det ville vært òg. Folk forventer jo å se sånt på t-skjorter, ikke på the human skin! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Fotball-intressert? Hvis du spiller fotball så tar du over hele brystkassa og magen og skriver med store bokstaver "IF YOU CAN READ THIS,I SCORED" Siter
Marius Sparby Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Som så mange her sier: Er du i tvil på hva du skal ha og hvor: IKKE gjør det! Bruk pengene på noe annet istedet. Selv har jeg to pieces foreløpig, og flere skal det bli. Imperiemerket ifra Star Wars (yep, jeg er såpass geek'ete ) var den første jeg fikk (ca. 10cm i diameter, sitter litt ovenfor skulderbladene). Brukte ca. 4 år på å bestemme meg på hva og hvor. Den andre er en stor tribal over hele høyre overarm, som desverre ble ødelagt på grunn av betennelse. Den skal inkes opp på nytt fra bunnen av, og jeg hadde tenkt til å la StarLight i Drammen ta seg av jobben. Jeg vil råde deg til å stikke innom forskjellige studio og se hva de har, og også se hvordan sjappa ser ut. Ser det møkkete ut der, så ER det mest antakelig møkkete. Med andre ord: finn et annet sted. Det er mange studio som er både useriøse og har uerfarne folk. Skal du ut og få din første piece, så vil du ha en som er en erfaren artist. Du bør også tenke deg grundig om når det gjelder plassering. Dette har ikke bare med det faktum at du har tattis'en for livet (fjerning er mulig, men det er både dyrt, smertefullt og sjelden blir bra), men også fordi jeg kan garantere deg at hvis du ser den samme tattis'en hver eneste dag og hele tiden, så...vel. Du blir drittlei av å se den. Plassering har også veldig mye med hvor vondt det gjør å få inket den. Du bør også tenke på plassering med tanke på hvordan den kommer til å se ut på deg når du blir litt eldre. Er ikke alle arbeidsgivere som liker tatoveringer/bodyart, og dette kan også bli utslagsgivende for ansettelse hvis du kommer på jobbintervju med en full sleeve, for eksempel. Kan også si at du bør stikke innom tattoo-sites på nettet og se litt i bildearkivene de har. Starlight har en god del eksempler på sidene sine (www.tatovering.no), og det samme har House of Pain (http://www.houseofpain-tattoo.com/). Om du har noen venner som er gode tegnere/designere så er de også en god kilde til inspirasjon. Hovedpunkt: TENK DEG OM, og tenk forover i tid. Og kanskje det aller viktigste: Vær sikker på om du skal, motivet du skal ha, og plassering. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Imperiemerket ifra Star Wars (yep' date=' jeg er såpass geek'ete )[/quote']Hehe, den er jo faktisk utrolig kul, har du noe bilde av den? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Sorry jeg drar opp gammel tråd men søkte om tatovering og vil skyte inn med min jomfru-tattis som jeg tok i dag. 5,5 time senere hos tatovøren: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.