Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann!

Fant etter lang endelig fram gode gamle Battlefield 1942. Jeg har siden forrige gang oppgradert til Win Vista, og dermed følger et par problemer.

I menyene når jeg starter spillet mangler det mye. Jeg kan f.eks. ikke se hva jeg har merket som oppløsning i spillet. Det går likevell greit, problemet er at jeg ikke ser crosshairen (siktet)!

Kan noen hjelpe meg?

:)

Skrevet

Det er et valg i en av menyene. Har ikke spilt BF42 på leeeenge, så jeg husker ikke hva det heter.

Men der skal du kunne velge om du vil se den, hvor skarp den skal være og kanskje(!) farge (slik er det i allfall på BF2)

Skrevet

En kjapp tur på google ga meg dette - og det var stort sett det eneste jeg fant på flere sider.

Battlefield 1942 (Run As Administrator, may require the most up to date graphics drivers, such as the Nvidia's BETA 101.41 GeForce drivers. Also, it may sometimes crash during a map load -- switch compatability to/from XP and it will work.)
Skrevet
  • Forfatter

-Run As Administrator (Alternativet er deaktivert :S )

-May require the most up to date graphics drivers, such as the Nvidia's BETA 101.41 GeForce drivers. (Har Nvidia 8800, hvordan kan jeg sjekke hvilken driver som er installert?)

-switch compatability to/from XP and it will work (Done!)

Skrevet

101.41 er ganske gammel - så den kan du kanskje se bort fra.

At run as admin ikke er mulig skjønner jeg ikke. Prøv å lag en egen snarvei direkte fra EXE-fila ? Evt. kjør som admin rett fra EXE-fila ?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …