Karl Mathias Moberg Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Noen som har forslag til bra sommermusikk? Har endel, men driver å brenner ut noen cder Mathias Siter
AMO Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Kan ikke få sagt det nok, men Postgirobygget er sommermusikk nummer en! Idyll En solskinnsdag Sommer på jorda Forsvarets luftvernrakett(ikke så mye sommersang da) Tidløs Ellers er DeLillos og andre sånn type artister veldig sommermusikkaktige:) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 ut mot havet, fremført av vår egen Daniel Larsen :grin: Siter
Martin Svarstad Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Haha Ellers har audioslave mye bra. Hørte på dem i fjor, er mye fart i sangene, hvertfall de fleste, og det er bra musikk å ha på ute Edit: i fjord? Siter
David Gabrielsen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 skiva "Tigergutt" av CC Cowboys har faktisk en rekke deilige sommerviser. Siter
Magnus Wiik Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Manu Chao - Clandestino The Clash - London Calling Beenie Man - Maestro Timbuktu - The Båtten is Nådd Equicez - State of Emergency Bruce Springsteen - The Seeger Sessions Og hvis noen synger Postgirobygget i nærheten av meg, kommer de til å angre. Alle er herved advart. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hører vel strengt tatt på akkurat det samme om sommeren som jeg gjør resten av året...låter som de Aleksander nevner kan jeg forsåvidt i utgangspunktet tåle å høre, men jeg blir drittlei når de spilles hver eneste sommer. Akkurat nå sitter jeg med vinduer og dører vid åpne, og med ei stor vifte på fullt mens jeg hører på Slayer, ikke å forakte Siter
AMO Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Og hvis noen synger Postgirobygget i nærheten av meg, kommer de til å angre.Alle er herved advart. Hehe, minn meg på at jeg tar med gitaren, så får du prikken over i'en i samme slengen :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Synes ikke det finnes noen spesiell sommermusikk, men en del musikk føler jeg passer best på vinteren. Musikk er ikke spesielt sesongavhengig, band kan turnère fra februar til desember om de vil, og musikken passer like bra til alle tider(om det er god musikk vel og merke). Eneste er at varmen er verst på sommeren da Hører på Gorgoroth nå (deilig, etter en lang dag på tusenfryd med dertilhørende tivolimusikk), og skal vel se dem live i desember, tror ikke man merker stor forskjell nå og da. Det som er litt interessant er situasjonen musikken spilles i. Musikk som er skrevet med en aldri så liten promille, funker som regel bra på fester. Enig angående Postgirobygget forresten EDIT: Om du skal grille på stranda en kveld og har cd-spiller der anbefaler jeg DIO: 3UT1mrhcwgU Fikk minner fra i fjor nå gitt Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Postgirobygget er skikkelig sommermusikk :grin: For ordens skyld; det heter sommermusikk, ikke sommer musikk Siter
S H Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Låtene fra den nyeste skiva til BigBang - Too Much Yang tipper jeg blir mine sommerfavoritter i år, pluss sangen Saturn Freeway fra det forige albumet da! God sommer! Siter
Lars Otto Fredriksen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Kent - Dom andra Ja, det er sommer det! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 EDIT: Om du skal grille på stranda en kveld og har cd-spiller der anbefaler jeg DIO: "Heaven and Hell" er vel strengt tatt ei Black Sabbath-låt (blir jo tilogmed fremført av Black Sabbath i klippet du postet) Men fet som fy, det er den! Må vel få med meg Gorgoroth i desember jeg også, herregud for et fett liveband det er. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 "Heaven and Hell" er vel strengt tatt ei Black Sabbath-låt (blir jo tilogmed fremført av Black Sabbath i klippet du postet) ;\\) Men det er jo fortsatt fyren Dio Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Manu Chao - Clandestino Manu Chao ruler! De andre sangene hans er ogsâ gode! Siter
Petter Kverneng Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Når min plate "tah Fürst" er ute så blir det bra musikk. Alle på forumet skal få den for halv pris (den som tørr!!) :grin: Siter
K J Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Robbie Williams - Summertime http://www.radioblogclub.com/open/77645/summertime/16-robbie_williams-summertime Siter
Truls Petter Elven Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 De ultimate sommerlåtene må være Gyllene tider med "Jag Vill känna Din Kropp imot Min" og "Vil ha deg i mørket hos meg", har mye minner i fra disse sangene opp gjennom årene, sier ikke mere jeg :blush: :whistle: Siter
Filip Gundersen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Når min plate "tah Fürst" er ute så blir det bra musikk. Alle på forumet skal få den for halv pris (den som tørr!!) :grin: ja' date=' koss går det med plata di? den første demoen av "jeg kan bake et brød" var jo helt fantastisk x'] Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Når min plate "tah Fürst" er ute så blir det bra musikk. Alle på forumet skal få den for halv pris (den som tørr!!) :grin: ja' date=' koss går det med plata di? den første demoen av "jeg kan bake et brød" var jo helt fantastisk x'] Oh ... Bake et broed ja, har hoert den jeg og ... :grin: Siter
Magnus Wiik Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Manu Chao - Clandestino Manu Chao ruler! De andre sangene hans er ogsâ gode! Tenkte på hele albumet, egentlig. Proxima Estacion: Esperanza er også fantastisk, men den der nye, Siberie m'était contéee var ikke helt på topp, spør du meg. Siter
Petter Kverneng Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Nå skal ikke jeg ta all æren for brød:) Men vakker er den. Plata er langt fra ferdig. Den vil nok ikke komme før neste år. Sikkert før sommeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.