Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke få sagt det nok, men Postgirobygget er sommermusikk nummer en!

Idyll

En solskinnsdag

Sommer på jorda

Forsvarets luftvernrakett(ikke så mye sommersang da)

Tidløs

Ellers er DeLillos og andre sånn type artister veldig sommermusikkaktige:)

Skrevet

Manu Chao - Clandestino

The Clash - London Calling

Beenie Man - Maestro

Timbuktu - The Båtten is Nådd

Equicez - State of Emergency

Bruce Springsteen - The Seeger Sessions

Og hvis noen synger Postgirobygget i nærheten av meg, kommer de til å angre.

Alle er herved advart.

Skrevet

Hører vel strengt tatt på akkurat det samme om sommeren som jeg gjør resten av året...låter som de Aleksander nevner kan jeg forsåvidt i utgangspunktet tåle å høre, men jeg blir drittlei når de spilles hver eneste sommer.

Akkurat nå sitter jeg med vinduer og dører vid åpne, og med ei stor vifte på fullt mens jeg hører på Slayer, ikke å forakte ;)

Skrevet

Og hvis noen synger Postgirobygget i nærheten av meg, kommer de til å angre.

Alle er herved advart.

Hehe, minn meg på at jeg tar med gitaren, så får du prikken over i'en i samme slengen :grin:

Skrevet

Synes ikke det finnes noen spesiell sommermusikk, men en del musikk føler jeg passer best på vinteren. Musikk er ikke spesielt sesongavhengig, band kan turnère fra februar til desember om de vil, og musikken passer like bra til alle tider(om det er god musikk vel og merke). Eneste er at varmen er verst på sommeren da ;)

Hører på Gorgoroth nå (deilig, etter en lang dag på tusenfryd med dertilhørende tivolimusikk), og skal vel se dem live i desember, tror ikke man merker stor forskjell nå og da.

Det som er litt interessant er situasjonen musikken spilles i. Musikk som er skrevet med en aldri så liten promille, funker som regel bra på fester.

Enig angående Postgirobygget forresten :P

EDIT: Om du skal grille på stranda en kveld og har cd-spiller der anbefaler jeg DIO:

3UT1mrhcwgU

Fikk minner fra i fjor nå gitt :)

Skrevet

Låtene fra den nyeste skiva til BigBang - Too Much Yang tipper jeg blir mine sommerfavoritter i år, pluss sangen Saturn Freeway fra det forige albumet da!

God sommer!

Skrevet
EDIT: Om du skal grille på stranda en kveld og har cd-spiller der anbefaler jeg DIO:

"Heaven and Hell" er vel strengt tatt ei Black Sabbath-låt (blir jo tilogmed fremført av Black Sabbath i klippet du postet) ;)

Men fet som fy, det er den!

Må vel få med meg Gorgoroth i desember jeg også, herregud for et fett liveband det er.

Skrevet
Når min plate "tah Fürst" er ute så blir det bra musikk. Alle på forumet skal få den for halv pris (den som tørr!!)

:grin:

ja' date=' koss går det med plata di? den første demoen av "jeg kan bake et brød" var jo helt fantastisk x']

Skrevet
Når min plate "tah Fürst" er ute så blir det bra musikk. Alle på forumet skal få den for halv pris (den som tørr!!)

:grin:

ja' date=' koss går det med plata di? den første demoen av "jeg kan bake et brød" var jo helt fantastisk x']

Oh ... Bake et broed ja, har hoert den jeg og ... :grin:

Skrevet
Manu Chao - Clandestino

Manu Chao ruler! De andre sangene hans er ogsâ gode!

Tenkte på hele albumet, egentlig. Proxima Estacion: Esperanza er også fantastisk, men den der nye, Siberie m'était contéee var ikke helt på topp, spør du meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...