Lars Hassel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Kunne vært intresant og fått med seg det ja! hoho! det hadde vært år hundrets! hehe Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 :grin: For det er jo helt sikkert at han hadde kommet videre i auditionen. (Det eneste jeg ser paa av Idol, goey aa se de som driter seg totalt ut ...) Siter
Petter Kverneng Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Har du lyst til å være med å synge en av sangene som kommer i mitt kommende album "Tah Fürst"? Tror du har passa fint i "Den Shpeta Vinkeln" Eller i "Yestershpet" Eller i bakgrunnen av "So Shpet" :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Har så mye rått for deg du Mr. Kverneng! hehe! yestersphet, den tror jeg blir bra:P Siter
Petter Kverneng Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Råtape er ferdig. Dvs. Den skal synges i en annen version. Men innholdet er ferdig^^ Daniel hadde passa veldig bra i "Rosa shpet i kroppen" Melodi: "Rosa helikopter" Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Vel jeg skal ikke stille på noe sang greier i allefall.. Tok mot til meg en gang jeg klart ikke var edru og grep mikrofonen i et imponerende øyeblikk av mot og vennelig støtte. Resulterte i at jeg ble jaget ned fra scenen av han som eide karoke maksinen pga av mangel på musikk sans, følelse og rytme kontroll.. Han sa rett og slett det slik.. " I´ve been to many places my friend, and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. " ha ha og hadde det ikke vært for at fyren var skikkelig latterlig, så hadde jeg nok vurdert å gi han en kilevink... Makan til dramatiker he he... Men han har jo steike rett da. Siter
Lars Hassel Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 " I´ve been to many places my friend' date=' and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. " [/quote'] Hehe! den var bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.