Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg skal ikke stille på noe sang greier i allefall.. Tok mot til meg en gang jeg klart ikke var edru og grep mikrofonen i et imponerende øyeblikk av mot og vennelig støtte.

Resulterte i at jeg ble jaget ned fra scenen av han som eide karoke maksinen pga av mangel på musikk sans, følelse og rytme kontroll.. Han sa rett og slett det slik..

" I´ve been to many places my friend, and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. "

ha ha og hadde det ikke vært for at fyren var skikkelig latterlig, så hadde jeg nok vurdert å gi han en kilevink... Makan til dramatiker he he... Men han har jo steike rett da.

Skrevet

" I´ve been to many places my friend' date=' and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. "

[/quote']

Hehe! den var bra!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...