Skrevet 6. juni 2007 17 år Forfatter Kunne vært intresant og fått med seg det ja! hoho! det hadde vært år hundrets! hehe
Skrevet 6. juni 2007 17 år :grin: For det er jo helt sikkert at han hadde kommet videre i auditionen. (Det eneste jeg ser paa av Idol, goey aa se de som driter seg totalt ut ...)
Skrevet 6. juni 2007 17 år Har du lyst til å være med å synge en av sangene som kommer i mitt kommende album "Tah Fürst"? Tror du har passa fint i "Den Shpeta Vinkeln" Eller i "Yestershpet" Eller i bakgrunnen av "So Shpet" :grin:
Skrevet 6. juni 2007 17 år Forfatter Har så mye rått for deg du Mr. Kverneng! hehe! yestersphet, den tror jeg blir bra:P
Skrevet 7. juni 2007 17 år Råtape er ferdig. Dvs. Den skal synges i en annen version. Men innholdet er ferdig^^ Daniel hadde passa veldig bra i "Rosa shpet i kroppen" Melodi: "Rosa helikopter"
Skrevet 8. juni 2007 17 år Vel jeg skal ikke stille på noe sang greier i allefall.. Tok mot til meg en gang jeg klart ikke var edru og grep mikrofonen i et imponerende øyeblikk av mot og vennelig støtte. Resulterte i at jeg ble jaget ned fra scenen av han som eide karoke maksinen pga av mangel på musikk sans, følelse og rytme kontroll.. Han sa rett og slett det slik.. " I´ve been to many places my friend, and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. " ha ha og hadde det ikke vært for at fyren var skikkelig latterlig, så hadde jeg nok vurdert å gi han en kilevink... Makan til dramatiker he he... Men han har jo steike rett da.
Skrevet 8. juni 2007 17 år Forfatter " I´ve been to many places my friend' date=' and by god you are the most horrible singer i have ever seen. Your voice is a true party pooper.. " [/quote'] Hehe! den var bra!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.